Olemme korjanneet lattiarakenteen ja asentaneet nyt lattialämmityksen. Koska korkeus on sama koko pohjakerroksessa, on mahdollista välttää kynnykset huoneiden välillä (pienellä vaivalla ja kekseliäisyydellä). Olen ajatellut asentaa massiivipuuparketin tämän päälle.
Mutta, olisitteko tehneet näin? Vai onko parempi olla kynnys huoneiden välillä?
Aja ilman kynnystä, minulla oli jotain samanlaista ja kumppanini ajatteli, että meillä pitäisi olla kynnyksiä, jossain tapauksessa, missä meillä ei edes ollut ovea. Miksi? Se on yleensä niin, ainoa syy on erottaa huoneet, mutta vaikka huoneet ovat erilaisia, en näe syytä muuten kuin että huoneissa on erilaiset lattiat.
Se voi aiheuttaa ongelmia riippuen siitä, minkä tyyppistä lattiaa asennetaan suurille yhtenäisille pinnoille, jos kynnys ei korvata jollain muulla välimatkalla niin, että lattiat voivat liikkua, koskee erityisesti lattioita, joissa on klikattavat liitokset.
Joten lue, mitä vaatimuksia on lattiatyypille, jota aiot asentaa.
Olen tehnyt omia kynnyksiä, mutta tasaisella yläosalla sopivasta puulajista.
Se voi aiheuttaa ongelmia riippuen siitä, minkä tyyppinen lattia asennetaan suurelle yhtenäiselle alueelle, jos kynnys ei korvata toisella etäisyydellä, jotta lattiat voivat liikkua, erityisesti koskee klikkaussaumoilla olevia lattioita.
Joten lue, mitä sovelletaan asennettavalle lattialle.
Olen tehnyt omia kynnyksiä, mutta sileällä yläreunalla vastaavasta puulajista.
Haluaisitko näyttää kuvan miten teit?
Aiomme todennäköisesti käyttää 25mm massiivista mäntyä Moelvenilta, joten katsotaan sieltä, kiitos tiedoista.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.