4 262 lukukertaa ·
15 vastausta
4k lukukertaa
15 vastausta
Kyllästää oma puutavara
Olen höylännyt 45x220 painekyllästettyä puutavaraa 28mm:iin. Voinko luottaa siihen, että kyllästys on kunnossa, vaikka se ei ole kaikkialla vihreää?
Voiko puutavaraa viedä johonkin, jotta se saadaan uudelleen kyllästettyä?
Sen pitäisi sijaita uima-altaan yhteydessä.
Asun Göteborgissa, onko täällä joku, joka tekee sellaista?
Voiko puutavaraa viedä johonkin, jotta se saadaan uudelleen kyllästettyä?
Sen pitäisi sijaita uima-altaan yhteydessä.
Asun Göteborgissa, onko täällä joku, joka tekee sellaista?
Jäsen
· Blekinge
· 12 272 viestiä
Vain uloimmat millimetrit ovat kyllästettyjä. Voit pitää puutavaraasi kyllästämättömänä. Mutta jatka silti eteenpäin.
Karrock
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 077 viestiä
Karrock
Remontoija
- Västra Götaland
- 1 077 viestiä
No jaa, I luokittelu NTR A ja AB pitäisi kai tappien olla läpikotaisin kyllästettyjä, ja ydinsydän kestää itsestään hyvin. Anna mennä vain, voihan sitä pintakäsittelyä laittaa kerros lisää.
Uteliaana kuitenkin miksi, onko se vain kehys, joka pitäisi sopia altaaseen?
Uteliaana kuitenkin miksi, onko se vain kehys, joka pitäisi sopia altaaseen?
Olen höylännyt ja liimannut yhteen 2kpl 45x220, joten siitä tuli 440mm leveä sen sijaan. Tämä tehtiin, jotta voisi kuviosahata kaarellisen yläosan ja tarvitsin siksi leveämmän lankun kuin 220. Tämän täytyy olla sitten 28mm paksu kuten muu allasalueen terassilauta, joten olen höylännyt sen ohuemmaksi.
Karrock
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 077 viestiä
Karrock
Remontoija
- Västra Götaland
- 1 077 viestiä
Hyvin höylättyä! Sinulla on ilmeisesti käytössäsi koneita.
On sydänpuu, joka ei ole vihreä kuvassa. Se on niin luonnollisesti kyllästetty, ettei mikään kyllästysaine imeydy siihen.
Eikö ollut vaihtoehto veistää pois 45-28=17mm osaa kannattimista alapuolelta?
On sydänpuu, joka ei ole vihreä kuvassa. Se on niin luonnollisesti kyllästetty, ettei mikään kyllästysaine imeydy siihen.
Eikö ollut vaihtoehto veistää pois 45-28=17mm osaa kannattimista alapuolelta?
Jäsen
· Blekinge
· 12 272 viestiä
Mitä teet höylälastuilla?C crazytok sanoi:
Jäsen
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 viestiä
Oletan, että haluat sen sopivan vanhaan 28mm terassiin, mutta eikö olisi ollut helpompaa laskea rungon korkeutta uudisrakennuksessa 17mm ja käyttää 45x220 peitoksi höyläämättä niitä?