4 757 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Kuvia valetusta betonilevystä sohvapöytään, jälkiä raudoituksesta?
Ruutujen jäljet raudoituksen jälkeen näkyvät selvästi pinnalla... Oletan, että se johtuu siitä, että raudoitus on uponnut liian lähelle pintaa, mutta kysymys on, tuleeko tämä näkyvämmäksi vai vähemmän näkyväksi, jos pintaa hiotaan hieman?
Onko jollakulla parempaa tietoa tästä tai vinkkejä toimenpiteisiin? En haluaisi maalata tai peittää pintaa...
Onko jollakulla parempaa tietoa tästä tai vinkkejä toimenpiteisiin? En haluaisi maalata tai peittää pintaa...
Jäsen
· Västragötalandslän
· 151 viestiä
Hei!
Ei vastausta kysymykseesi, mutta voit mielellään kuvata, miten olet saanut niin hienon pinnan.
t. Alexandersson_1
Ei vastausta kysymykseesi, mutta voit mielellään kuvata, miten olet saanut niin hienon pinnan.
t. Alexandersson_1
Se on vain kaksi vuorokautta. Olen myös miettinyt, että onko palanut eri määrissä, mutta tiedän, että raudoitus upposi noin puoli senttimetriä pohjasta. Luulen, että tämä johtui liian löysästä betonista. Minulla on kuitenkin vähän kokemusta betonin valamisesta, joten en tiedä, onko tämä normaali ulkonäkö kovettumisajalle?
Olen kastellut pintaa vähän saadakseni sen esille selkeämmin, mutta pinta oli uskomattoman hieno suoraan muottivanerista. Vähäisellä öljyllä pinta näyttäisi loistavalta, kunhan raudoituksen jäljet nyt häviävät...
Olen kastellut pintaa vähän saadakseni sen esille selkeämmin, mutta pinta oli uskomattoman hieno suoraan muottivanerista. Vähäisellä öljyllä pinta näyttäisi loistavalta, kunhan raudoituksen jäljet nyt häviävät...
Klikkaa tästä vastataksesi