Hei,

Työskentelen projektin parissa, jossa ajattelin käyttää pl400:aa, mutta tajusin, että työ helpottuu huomattavasti, jos käytän läpinäkyvää susbitut:ä (valkoinen väri tulee näkymään). Onko kellään ehdotuksia kovapuun liimaamiseen ulkona?

ClasseClas ClasseClas sanoi:
Casco PU-liima on läpinäkyvä
[linkki]
Ennen kuin se on kovettunut, kyllä, kun se on kovettunut, siitä tulee kellertävää vaahtoa.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
H hasnas sanoi:
Hei,

Olen tekemässä projektia, johon ajattelin käyttää pl400:ta, mutta huomasin, että työ olisi paljon helpompaa, jos käyttäisin läpinäkyvää sustituta (valkoinen väri näkyy). Onko jollain ehdotuksia kovapuun liimaamiseen ulkona?
Nykyinen PL 400 ei ole enää kuin ennen. Ehkä läpinäkyvä silikoni voisi olla jotain? Nykyään on malleja, jotka eivät kellastu ajan myötä.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
T tergo sanoi:
eller Trans Clear | Relekta (tec7.se)
Riippuu, kuten sanottu, mitä liimataan ja mitä lujuutta tarvitaan.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
Krille-72 Krille-72 sanoi:
Riippuu kuten sanottu siitä, mitä liimataan ja minkälaista kestävyyttä tarvitaan.
Hyvä pointti, se on kovapuu kovapuuta vasten ja niin vahvaa kuin mahdollista.

Mazen Mazen sanoi:
Katso Bilteman Multibond, MS polymeeri.
[linkki]
Kun katsoo turvallisuustiedotetta, käyttäisin mieluummin tuhansia kertoja Tec7 ms polymeeriä kuin Bilteman vastaavaa.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
H hasnas sanoi:
Hyvä pointti, se on kovapuu kovapuuta vastaan ​​ja niin vahvasti kuin mahdollista.
Niin vahvasti kuin mahdollista! Silloin voit unohtaa kaiken, mikä on läpinäkyvää.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
W witten sanoi:
Kun katsoo käyttöturvallisuustiedotetta, käyttäisin tuhat kertaa mieluummin Tec7 ms polymeeriä kuin Bilteman vastaavaa tuotetta.
Kerro mielellään lisää. Olen käyttänyt molempia tuotteita suurella menestyksellä, mikä tekee Bilteman Multibondista 1000 kertaa vaarallisemman käyttää turvallisuuden kannalta?

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
H Harald Blåtumme sanoi:
Kerro lisää. Olen käyttänyt molempia näitä tuotteita menestyksekkäästi, mikä tekee Biltemas Multibond 1000:sta turvattomamman käyttää?
Koko konsepti myrkyttömästä arjesta. Mutta en jaksa kirjoittaa siitä, koska tunnen jo nyt, että meillä ei ole sama näkemys.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
W witten sanoi:
Koko käsite myrkyttömästä arjesta. Mutta en jaksa tehdä siitä selvitystä, koska tunnen jo nyt, että meillä ei ole sama näkemys.
Olen yhtä kiinnostunut kuin useimmat välttämään tarpeetonta myrkyllistä kuormitusta, en tiedä, mistä olet saanut käsityksen, että tämä olisi minulle yhdentekevää.

Siksi kysyn, koska sinulla ilmeisesti on tietoa näistä tuotteista, jota minulla ei ole. Se, että molemmat antavat uskomattoman vahvat ja sopivan joustavat saumat, on selvää, Bilteman BT Multibond on huomattavasti halvempi, noin puolet Tec7:n hinnasta.

• Tykkään
hasnas
  • Laddar…
H Harald Blåtumme sanoi:
Olen yhtä kiinnostunut kuin useimmat välttämään tarpeetonta myrkkyjen kuormitusta, en tiedä mistä sait käsityksen, että tämä on minulle merkityksetöntä.

Siksi kysyn, koska ilmeisesti tiedät jotain näistä tuotteista, mitä minä en tiedä. Se, että molemmat antavat mielettömän vahvat ja sopivan joustavat saumat, on todistettu, Bilteman BT Multibond on huomattavasti halvempi, noin puolet hinnasta verrattuna Tec7:ään.
Ok pyydän anteeksi sitä. Tec7 on myrkytön ja elintarvikehyväksytty, ja se on vain esimerkki henkilökohtaisista valinnoista, joita yleensä teen, kun on olemassa muuten samankaltaisia vaihtoehtoja, vaikka se olisikin kalliimpi.

• Tykkään
Harald Blåtumme ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.