Ajattelin remontoida meidän mäntytyömme niin, että siitä tulee valkoinen ja siisti. Mutta mitä teen askelmien kanssa? Stepkit on todella kallis. Voiko jollain tavalla selvitä edullisemmin niin, että se edelleen näyttää hyvältä eikä tule liukkaaksi? Olemme miettineet tammiaskelmia.

Jocke

Tarvitsen saada käsiini trappkompassi. Ajattelin mahdollisesti rakentaa itse. Onko kenelläkään vähän mittoja ja mitä tarvitaan?

oletko tarkistanut stepkit.se:stä, voitko ostaa yhden?

• Tykkään
Patrik Winter
  • Laddar…
He ovat lopettaneet niiden myynnin.

Joukko sanoi:
He ovat lopettaneet niiden myynnin.
tee kuten minä tein, ja osta lattia esim. parketti, ja sitten vain aseta se portaisiin. halpaa, siistiä... tietysti vähän työtä se vaatii. mutta se on sen arvoista

berne88 sanoi:
tee kuten minä tein, ja osta lattia esim. parketti, ja sitten vain aseta se portaisiin. halpaa, nättiä.... totta, vähän työtä tulee olemaan. mutta se on sen arvoista
Ajattelin tehdä tämän, mutta tarvitsen ensin trappkompassin.

Joukko sanoi:
Ajattelin tehdä tämän, mutta tarvitsen ensin porrasmagneettikompanssin.
Lainasin yhden Optimera:sta, maksoi 100kr

Ajattelin ensin ostaa yhden. Mutta se maksoi yli 1500kr, enkä mielestäni se ollut sen arvoinen.

Portaat, joissa on tummanruskea puupinta ja harmaat reunat, koristeltu kukkaruukulla ja kynttiläasetelmalla.

Tällainen tuli minun portaani

• Tykkään
Katin Drar ja 8 muuta
  • Laddar…
tai liimata matto ja laittaa lista kuvan yläpuolella olevaan etureunaan, jotta ei ajan myötä kuluta reunaa.

Mitä liimaa kannattaa käyttää, jotta tikkaat pysyvät kunnolla paikoillaan?

Joukko sanoi:
Minkälaista liimaa kannattaa käyttää, jotta tikapuut pysyvät kunnolla?
Käytin sätt lim...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.