P
Peltistös vuoti vettä eristämättömän savupiipun ympärille vanhaan kunnon Husqvarna warmvind (petroleumkattila).

Peltiseppä tiivisti sen kumimansetin avulla, katso liitetty kuva.

Kuinka lämmönkestäviä nämä mansetit ovat ja mikä voisi olla niiden odotettu käyttöikä? Kestääkö liima yhtä kauan?

Se on ainoa lämmönlähde vapaa-ajan asunnossa, jota käytetään todellisesti kylminä vuodenaikoina.

• Talon katolla on piippu, jossa on musta gummidamaski tiivistämiseen. Kuvassa näkyy myös muovipullo ja tiilikaton kulma.
Viimeksi muokattu:
P
Hm, olenkohan ehkä väärässä foorumissa kysymykseni kanssa? Minun täytyy ymmärtää, onko OK käyttää kumista stos:ia tiivistämiseen kuumaa savupiipunputkea vastaan. Jotta ne eivät vain soveltuisi kylpyhuoneen ilmanvaihtoon ja vastaaviin kylmiin putkiin.

Kaikki apu arvostetaan!

Peken sanoi:
Hm, olenko ehkä väärässä foorumissa kysymykseni kanssa? Minun täytyy ymmärtää, onko OK käyttää kumista tehtyä liitintä tiivistämään kuumaa savupiipun putkea vastaan. Jotta ne eivät vain sopisi kylpyhuoneen ilmanvaihtoon ja vastaaviin kylmiin putkiin.

Kaikki apu arvostetaan!
tuskin hyväksytty, jos suojus vaurioituu niin, että kipinöitä voi pudota ja aiheuttaa tulipalon

P
Pitäisikö minun reklamoida työ peltisepänliikkeelle silloin?

Peken sanoi:
Pitäisikö minun reklamoida työ peltifirmaan?
Onko nelikulmainen putki eristetty, ehkä se on hyväksytty, tarkista mitä nuohooja sanoo.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.