Hei,

Minun täytyy kiinnittää työtaso lipastoon. Mutta joskus minun täytyisi irrottaa pöytätaso lipastosta (esim. kun minun pitää päästä puhdistamaan ikkunat).

Ajattelin, että pitäisi olla kulmarautoja, joissa on irrotettava sokka, jolloin työtason voi irrottaa lipastosta. Mutta en löydä sellaista.

Tietääkö joku teistä, mistä voisin löytää tämän?
Tai ehdotuksia muulle ratkaisulle?

Kiitos!

A _ametist_ sanoi:
Hei,

Aion kiinnittää työtason lipastoon. Mutta joskus tarvitsisin irrottaa pöytälevyn lipastosta (esim. kun minun täytyy päästä puhdistamaan ikkunat).

Ajattelin, että pitäisi olla olemassa kulmarautaa, jossa on irrotettava tappi, jolloin voi irrottaa työtason lipastosta tarpeen tullen. Mutta en löydä sellaista.

Tunnetko joku teistä, mistä voisin löytää sellaisen?
Tai ehdotuksia muista ratkaisuista?

Kiitos!
Kansas kulmarauta siipimutterilla ja kierteinen tanko, jolla kiinnität kaiken?

Kyllä, se voi olla ratkaisu!
Olin toivonut/uskonut, että olisi olemassa valmiina ratkaisu vain...

Hei,

Kyllä, sellaiset ovat älykkäitä... Tarvitsisin kuitenkin sellaiset, että voisin irrottaa lipaston ja kirjoituspöydän toisistaan aina silloin tällöin.
Optimaalista olisi saada sarana, josta voi poistaa tappin siltä väliltä, niin että molemmat saranan osat erottuvat - ja siten myös kirjoituspöytä ja lipasto. Sen jälkeen ne on helppo kiinnittää uudelleen yhteen. Kirjoituspöytälevyni on reilusti yli 2 metriä pitkä, joten sille ei ole tilaa kääntää alaspäin.

Yli 2m pitkä pöytälevy, noin 60 cm leveä, on melko raskas jongleerata käsissä seisten, sinun täytyy kiinnittää lipasto seinään, muuten se kaatuu eteenpäin sinua kohti.

C
A _ametist_ sanoi:
Työtasolevyni on hieman yli 2 metriä pitkä, joten sitä ei voi kallistaa alas.
Ah, näin mielessäni jotain huomattavasti pienempää, enemmän kuin pieni sideboard.

Tavalliset saranat sisältävät yleensä saranatapin??

En ole löytänyt sellaista, jota voi irrottaa, kun se on kiinnitetty kummallekin puolelle, eli että saranan voi poistaa myös. Onko sellaisia?

Muuten paljon tavallisia saranoita esimerkiksi oviin ja ikkunoihin.. tällöin voi myös "haka på" levyn?

Violina Violina sanoi:
[linkki]

Vain esimerkiksi..
Hei,
Voiko sprintin poistaa, kun se on kerran kiinnitetty lipastoon ja työtasoon. En näe sitä oikein.

Tappi on niitattu/lommoutunut, mutta jos viilaat pois lommon toisesta päästä, niin tappi voidaan ottaa pois.

Protte

Kyllä, niin täytyy tehdä siinä tapauksessa. Olin toivonut, että olisi ollut valmis versio....
Eikö sellaista ole?

Viimeksi muokattu:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.