Vulcan61
olen katsonut netistä ja tehnyt ohjeiden mukaan. Ongelma on, että pellin kulmassa, jossa olen taittanut ylös reunaa, pelti liikkuu hieman. Se ei siis asetu sääntöä vasten, mikä aiheuttaa ongelmia asennuksessa, koska se ei sovellu kunnolla uraan. Pelti liikkuu jotenkin, kun taivutan kulmia? Minulla on falstång, kun teen sen. Noin 10 cm saa kolhun, näette ilmaa nuolen kohdalla. Vinkkejä otetaan vastaan.

• Kulmassa oleva taivutettu metallilevy, joka ei kosketa puulistaa, punaisen maton päällä. Keltainen nuoli osoittaa eroa levyn ja reunan välillä.
Vulcan61 Vulcan61 sanoi:
olen tarkistanut verkossa ja tehnyt ohjeiden mukaan. Ongelma on, että pellin kulmassa, jossa olen taittanut ylös reunaa, pelti liukuu ulos hieman. Joten se ei ole vasten sääntöä, mikä aiheuttaa ongelmia asennuksessa, koska se ei tule sopimaan koko matkalta uraan. Pelti liikkuu jotenkin, kun taivutan kulmia? Minulla on saumatongit, kun teen sen. Noin 10 cm on ongelmallista, näkyy ilmaa nuolen kohdalla. Otan vastaan vinkkejä
se varmasti näyttää hyvältä, kun asennat pellin ikkunaan
https://www.byggahus.se/forum/threa...eck-daer-foenster-moeter-altandoerren.256395/
asennus ikkunaan voisi olla yksi näistä?
http://www.teknikhandboken.se/handb...vriga-infastningar/fonsterbleck-till-trakarm/

• Tykkään
Vulcan61
  • Laddar…
E
Kun kiristät ruuvit peltiin, ne painavat peltiä niin, että se asettuu tiiviisti kiinni.

• Tykkään
Vulcan61
  • Laddar…
Vulcan61
Ei kuitenkaan onnistu täysin kulmassa. Laitoin pari pellin palasta samalla tavalla viime vuonna pvc-ikkunaan. Käytin blekkiruuvia. Kun puristaa korvaa ja lyö sen sisään, peltiin tulee jännitteitä. Puinen ikkuna toimisi varmasti paremmin, kun siinä on enemmän purupintaa.

Vulcan61
K Klasklättermus sanoi:
det säkert fint när du monterar plåten i fönstret
[linkki]
montering i fönstret borde vara någon av dessa?
[linkki]

Totta kyllä viimeinen. Mutta kyllä, aion asentaa ne pvc:lle.

Kun olet taittanut falssipihdeillä, syntyy pieni rako taitoksen ja ikkunaa vasten olevan osan välille. Kun taitat läpän, rako sulkeutuu pysty- ja vaakasuoran osan välikulman kustannuksella, se lähestyy 90 astetta, mikä aiheuttaa ongelmasi. Materiaalia on yritettävä siirtää niin, että rako sulkeutuu ennen kuin taitat läpän. Teen sen yleensä falssipihdeillä. Vaikea selittää, huomasin. Mutta jos pelti ei olisi kallellaan, rakoa ei olisi syntynyt, silloin läppä, joka muodostuu kun taitat ylös, olisi heti tasainen, tämä on se tila, joka täytyy saavuttaa ennen läpän taittamista. Joo, toivottavasti jokin tässä höpinässä on ymmärrettävää ja voi auttaa sinua oikeaan suuntaan.

• Tykkään
Vulcan61
  • Laddar…
Vulcan61 Vulcan61 sanoi:
Stämmer är det sista. Men ja ska ha dom på pvc
kuvat 7-12?
Ainoa ero on että sinulla on pvc.
levy kiristetään suoraksi takareunassa

Vulcan61
Kyllä, mutta massiivipuussa kierteen purevat paremmin. Jos PVC:ssä on vastusta, pyöritä vain ruuvia niin, että kierteet nousevat. Tein sen sijaan uran sääntöön ja kiinnitin pellin puristimilla, sitten taivutin kulmat ja sitten siitä tuli parempi.

Vulcan61 Vulcan61 sanoi:
Jo men i massiv trä biter ju gängorna bättre.blir det motstånd i pvc så snurra bara skruven då gängorna går upp. Ja gjorde istället ett spår i en regel och spände fast blecket med tvingar sedan böjde ja hörnen då blev det bättre
Joo, täytyy vetää varovasti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.