Olen poistamassa paljon rappausta ja homma on sekä raskasta, pölyistä että joskus terävää. Ideani mustista muovisäkeistä ei ollut kovin hyvä. Niitä ei voinut lastata kovin paljon, ennen kuin ne menivät rikki, kun yritti nostaa niitä.

Onko jollain ideoita, miten minun pitäisi tehdä? Rappausjätteet täytyy kantaa alas kolme kerrosta ja kuljettaa autolla kaatopaikalle. Olisi mukavaa, jos portaat tai auto eivät pölyyntyisi liikaa.

ostaa sellaisia "lövkorgar" joissa on kahvat ja joihin voit laittaa kaiken ja kantaa alas (ovat karheasta kumista/muovista)
tai jos sinulla on roskakori jonka voit lainata/käyttää ja laittaa kaiken siihen ja pyörittää alas portaita.

Tai miksei joukko vahvoja muovi/kangaskasseja, kuten IKEA-kassi. Olen kantanut hiekkaa sellaisissa ja ne pitävät hyvin ja pysyvät tukevasti autossa. On myös vetoketjullisia vaihtoehtoja, jos haluaa.

Big Bag tai vastaavia löytyy sopivissa kokoissa esimerkiksi K-Rauta.

Muurausämpärit toimivat myös hyvin. Mutta saattavat olla hieman tarpeettoman kalliita, jos niitä täytyy ostaa.

Sent from my GT-P7500 using Byggahus

Muista, että siitä tulee raskasta, jos se on suuria säkkejä/koreja/tynnyreitä....

Onko hissiä? Siinä tapauksessa soptunna på hjul on täydellinen!

Voi toimia myös portaissa, jos ei lastaa liian raskaasti ja on varovainen.

Valitettavasti ei hissiä, joten portaat ovat ainoa vaihtoehto. Tuntuu siltä, että täytyy olla jonkinlainen suljettu pakkaus, jotta se ei pölyäisi. Suurin osa hakatuista on kuin hienorakeista hiekkaa.

Onko joku putkisto-ongelma?

Heittää ikkunasta ulos?

/ Fredrik

• Tykkään
kysan
  • Laddar…
Käytin karkeita kartonkiroskapusseja tähän. Toimi hyvin, muista olla ottamatta liikaa jokaiseen. Se tulee raskaammaksi kuin luulee.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Byggahus

Enk Projektet sanoi:
Muista, että niistä tulee raskaita, jos ne ovat suuria säkkejä/koreja/tunnoja....
Tarkoitatko, että ne täytyy täyttää piripintaan? ;)

Dalbotös sanoi:
Tarkoitatko, että ne täytyy työntää täyteen? ;)
Joo...mieluummin kantaa itsensä kuoliaaksi kuin kävellä useita kertoja....;)

Tunteeko kukaan maalaria? tyhjät maalipurkit ovat usein hyviä käyttää ja maalari haluaa enemmän kuin mielellään päästä eroon näistä.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.