15 582 lukukertaa ·
5 vastausta
16k lukukertaa
5 vastausta
Kuisti, miten teen sen?
Väärä foorumiosa ehkä, siirrä ystävällisesti tarvittaessa.
Joka tapauksessa, tarvitsisin hyviä kuvia tai hyvin yksityiskohtaisen kuvauksen siitä, miten nopeasti rakentaa sisäänkäynnin katos, koska minulla ei näköjään ole mitään sanottavaa sään suhteen...
Lisäksi on paljon tekemistä sekä töissä että kotona, joten minulla ei ole aikaa keksiä jotain fiksua, kun yr.no lupaa sadetta ja lunta lähiaikoina.
Edellytykset: 150 cm leveä, litteä ja kallistettu alaspäin talosta. Kantavat sivuilla on kaksi konsolia tai miksi niitä nyt kutsutaankaan, kolmiot tiedättehän. Suurin korkeus etureunasta takareunaan on noin 30 cm. Päällystys tulee luultavasti olemaan vain huopaa, pelkään että se rakentaa liikaa rimoilla ja tiilillä? Minulla ei ole käsitystä millainen kulma siitä tulee, ja onhan olemassa minimiarvoja, joita on hyvä noudattaa.
Mistä rakennan "konsolit"? Riittääkö 2"2 vai pitääkö olla vahvempi? Sitten on lisäksi hauska pieni yksityiskohta, joka kävi mielessäni viisikymmentäyksi kertaa, kun paneloin seinän, mutta unohdin: taustalla ei ole palkkia... Miten kiinnitän kaiken niin, että se pysyy paikoillaan? Toivon saavani vastauksia!
Joka tapauksessa, tarvitsisin hyviä kuvia tai hyvin yksityiskohtaisen kuvauksen siitä, miten nopeasti rakentaa sisäänkäynnin katos, koska minulla ei näköjään ole mitään sanottavaa sään suhteen...
Edellytykset: 150 cm leveä, litteä ja kallistettu alaspäin talosta. Kantavat sivuilla on kaksi konsolia tai miksi niitä nyt kutsutaankaan, kolmiot tiedättehän. Suurin korkeus etureunasta takareunaan on noin 30 cm. Päällystys tulee luultavasti olemaan vain huopaa, pelkään että se rakentaa liikaa rimoilla ja tiilillä? Minulla ei ole käsitystä millainen kulma siitä tulee, ja onhan olemassa minimiarvoja, joita on hyvä noudattaa.
Mistä rakennan "konsolit"? Riittääkö 2"2 vai pitääkö olla vahvempi? Sitten on lisäksi hauska pieni yksityiskohta, joka kävi mielessäni viisikymmentäyksi kertaa, kun paneloin seinän, mutta unohdin: taustalla ei ole palkkia... Miten kiinnitän kaiken niin, että se pysyy paikoillaan? Toivon saavani vastauksia!
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Onhan niitä valmiina ostettavana, mutta nämä eivät ehkä ole tarpeeksi suuria...
Hei! Vaikka ei piirustuksia, tässä on yksityiskohtainen kuvaus siitä, miten rakennat etsimäsi kuistin katon http://www.viivilla.se/Gor-det-sjalv/Tak/Snyggt-tak-till-ytterdorren.aspx.
Ole hyvä, on hauskaa jos sinun ei enää tarvitse miettiä mitä tehdä skärmtaket kanssa. Ongelmastasi infästningen kanssa, jos sinulla on pystypaneeli, näet missä olet naulannut sen, ja siellä on naulauslista takana. Mittaa mihin aiot sijoittaa yläreunan ja katso, onko lähellä naulauslistaa, ja mittaa sitten, mihin seuraava reikä tulisi porata. Naulauslista on naulattu kiinni runkoon, joten jos löydät ne, paneelin takana oleva kohta on tukeva ja ruuvi pitää hyvin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vad göra med oönskad Skogsmark?
Tomter -
Hur göra tätskikt fönstersmygar zon 1? Bild
Badrum -
Hieman kosteutta yhdellä kellariseinällä, mitä teen nyt?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Rensa gängor från mässing, hur "träffa rätt" med gängtappen?
Verktyg & Maskiner -
Kuinka tehdä liitos katoksen ja talon seinän välillä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka