2 795 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka välttää maali ruuvinkannoissa, vai ovatko naulat parempia?
Jos seisoo tyypillisen omakotitalon pitkällä sivulla, niin katon uloke työntyy ulos, ja ulokkeen alapuolella on lautoja sekä verkkoa. Katon tuuletus. En tiedä mitä tätä oikeastaan kutsutaan, mutta ajattelin vaihtaa nämä laudat ja laittaa uuden verkon.
Ruuvit ovat käteviä, kunnes tulee päivä, jolloin niitä pitää remontoida ja kannat ovat täynnä maalia.
Oletteko sitä mieltä, että naulat ovat yhä paras vaihtoehto, vai onko teillä jokin niksi välttää maalintäytteiset ruuvinpäät?
Ruuvit ovat käteviä, kunnes tulee päivä, jolloin niitä pitää remontoida ja kannat ovat täynnä maalia.
Oletteko sitä mieltä, että naulat ovat yhä paras vaihtoehto, vai onko teillä jokin niksi välttää maalintäytteiset ruuvinpäät?
Jäsen
· Blekinge
· 12 281 viestiä
Maalaa laudat ennen kiinnitystä. Se on myös mukavampaa.
Joo, ajattelin maalata ne ennen, mutta eikö pitäisi tehdä viimeinen silaus vielä juuri lisäsuojan saamiseksi päätyihin? Ehkä ei ole tarpeen juuri tässä paikassa, mutta yleisesti. Jos ei muuten, niin näyttäisi paremmalta, jos ruuvit eivät näkyisi yhtä selvästi.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Aluslaudoitus on luullakseni sen nimi.
Ja olen samaa mieltä Thomas_Blekingen kanssa, maalaa ennen asennusta.
Ei sitä kuitenkaan mennä katselemaan ylöspäin räystään alle.
Voit aina sipaista hieman maalia ruuvin kantoihin, se tuskin vahingoittaa ruuvia.
Kuinka usein yleensä "remontoit"?
Aluslaudoitus on luultavasti se, joka kestää pisimpään talossa.
Ja olen samaa mieltä Thomas_Blekingen kanssa, maalaa ennen asennusta.
Ei sitä kuitenkaan mennä katselemaan ylöspäin räystään alle.
Voit aina sipaista hieman maalia ruuvin kantoihin, se tuskin vahingoittaa ruuvia.
Kuinka usein yleensä "remontoit"?
Aluslaudoitus on luultavasti se, joka kestää pisimpään talossa.
Kun ajatellaan, että teen tämän siksi, että olen maalannut talon niin huonoksi, niin remontit lähestyvät useammin kuin muilla. 
Mutta on myös muita, näkyvämpiä yksityiskohtia, kuten "veranda" kaide ulko-oven ulkopuolella. Mutta ah, samapa tuo. Olin vain utelias, jos siellä olisi vähän niksejä nyt, kun ruuvit yleistyvät.
Mutta on myös muita, näkyvämpiä yksityiskohtia, kuten "veranda" kaide ulko-oven ulkopuolella. Mutta ah, samapa tuo. Olin vain utelias, jos siellä olisi vähän niksejä nyt, kun ruuvit yleistyvät.
Talomme verhoilu on esimaalattu ja kiinnitetty naulapyssyllä ja ohuilla dyckert-nauloilla. Luultavasti vain sähkösinkitty, mutta ne ovat toimineet hyvin yli 10 vuotta, kun ne ovat olleet paikoillaan (edellinen omistaja).
Mielestäni se näyttää tyylikkäältä, ja uskoisin, että se on myös nopein tapa.
Mielestäni se näyttää tyylikkäältä, ja uskoisin, että se on myös nopein tapa.
Klikkaa tästä vastataksesi