2 687 lukukertaa ·
18 vastausta
3k lukukertaa
18 vastausta
Kuinka väliaikaisesti nostaa kananpesä
Rakennan kanalintaloa, joka valmiina seisoo pylväiden päällä niin, että kanat voivat kulkea sen alla tarvittaessa. Mietin, miten parhaiten voin nostaa sen pylväiden päälle? Se painaa varmasti yli 100 kg, ja koska sen kiinnittäminen pylväisiin sekä ristituettimien jne. asentaminen vie aikaa, en halua, että pari ihmistä pitää sitä ylhäällä työn aikana. Se pitäisi nostaa noin 75 cm.
Kustannukset ovat jo ylittäneet budjetin, joten kalliit ja jännittävät ratkaisut eivät valitettavasti käy. Se pitää myös siirtää pois autotallista ennen nostamista paikalleen, muuten se osuu autotallin oviin.
Ehdotuksia?
Kustannukset ovat jo ylittäneet budjetin, joten kalliit ja jännittävät ratkaisut eivät valitettavasti käy. Se pitää myös siirtää pois autotallista ennen nostamista paikalleen, muuten se osuu autotallin oviin.
Ehdotuksia?
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Näin jonkun, joka oli laittanut pyörät kanalinnan alle, he siirsivät kanalinnan nurmikon yli, ajattelen, että se on helpompaa saada ulos autotallista pyörien avulla.FemTummar sanoi:
Rakennan kanalinnan, joka valmistuttuaan seisoo pilareilla, jotta kanat voivat tarpeen vaatiessa kulkea sen alla.
Pohdin, miten parhaiten voin nostaa sen pilarien päälle? Se painaa varmasti yli 100 kg ja koska kestää jonkin aikaa kiinnittää se pilareille, asentaa ristituet jne., en halua, että muutama ihminen joutuu pitämään sitä pystyssä työn aikana.
Sitä pitää nostaa noin 75 cm.
Kustannukset ovat jo ylittäneet budjetin, joten kalliit ja mielenkiintoiset ratkaisut eivät valitettavasti tule kysymykseen. Se täytyy myös viedä autotallista ennen kuin se nostetaan paikalleen, muuten se osuu autotallin oviin.
Ehdotuksia?
Pyörät tulevat olemaan alapohjassa, eli siinä, johon yritän nostaa talon... 🤔H HEM2121 sanoi:
Olen itse ajatellut ajatusta nostaa sitä vähitellen, mutta en ole vielä keksinyt, mitä käyttäisin sen nostamiseen.
Heij83
Runkorakentaja
· Västra Götaland
· 1 037 viestiä
Heij83
Runkorakentaja
- Västra Götaland
- 1 037 viestiä
Juuri niin olemme tehneet omamme kanssa, rakennettu asuntovaunun alustalle, täydellinen kanoille suojaksi alle ja voi siirtää uudelle laitumelle. Mutta tuntuu siltä, että TS haluaa pysyvämmän ratkaisun ja nostaa sen pylväille.H HEM2121 sanoi:
Olisin yrittänyt asettaa sen pystyasennossa olevien lavojen päälle, joissa on muutamia tukia välissä, saat siitä 80 cm, ehkä pystyy kiinnittämään työskennellessäsi alla.
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Kyllä, muutama EU-lava (ei kertakäyttölavoja, ne ovat liian heikkoja) alle, mutta ei pystyasennossa. Luulen, että lavojen korkeus on 15 cm per kpl. Ei käy ilmi, minkä kokoinen itse kanala on.Heij83 sanoi:
Juuri näin olemme tehneet meidän kanssa, rakentaneet sen matkailuvaunun rungon päälle, täydellinen kanoille suojaksi, ja sen voi siirtää uudelle laidunpaikalle.
Mutta tuntuu siltä, että TS haluaa pysyvämmän ratkaisun ja nostaa sen pylväiden päälle.
Olisin yrittänyt asettaa sen muutamien kuormalavojen päälle, jotka seisovat pystyasennossa joillakin tukipalkeilla välissä. Silloin saat 80 cm, ehkä pystyy työskentelemään alla kiinnittämistä varten.
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Kuinka suuri on kanala?FemTummar sanoi:
Rakennan kanalaa, joka valmistuessaan seisoo pilareilla, jotta kanat voivat kulkea sen alla tarvittaessa. Mietin, miten voisin parhaiten nostaa sen pilarien päälle? Se painaa varmasti yli 100 kg ja koska vie hetken kiinnittää sen pilareihin, asentaa ristikkeet jne., en halua paria miestä pitämään sitä pystyssä työn aikana.
Se täytyy nostaa noin 75 cm.
Kustannukset ovat jo ylittäneet budjetin, joten kalliit ja jännittävät ratkaisut valitettavasti putoavat pois. Se on myös vietävä ulos autotallista ennen kuin nostetaan paikalleen, muuten se ottaa kiinni autotallin oviin.
Ehdotuksia?
Heij83
Runkorakentaja
· Västra Götaland
· 1 037 viestiä
Heij83
Runkorakentaja
- Västra Götaland
- 1 037 viestiä
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Idea lavojen käytöstä voisi toimia, mieluiten vaakasuunnassa vakauden vuoksi.., Minun pitää katsella ympärilleni ja nähdä, voinko saada sellaisia kohtuulliseen hintaan. Kiitos kaikille, jotka ovat auttaneet minua ajattelemaan uudella tavalla!