Hei
Olemme asentaneet aurinkopaneelit ja tarvitsemme vetää tp-kaapeli ulkoseinän läpi varastoon, jossa meillä on invertteri. Onko joku tehnyt vastaavaa ja voi antaa vinkkejä ja neuvoja koskien:
1. Kuinka tiivistetään parhaalla tavalla energiatehokkaasti?
2. Miten vakuutusyhtiöt suhtautuvat, kun tekee reiän vedeneristykseen/muoviin?
meillä on vaihtoehto, että poraisimme ikkunankarmista läpi välttääksemme ongelman vedeneristyksen kanssa, mutta silloin kaapeli kulkisi keskellä seinää, ja sitä haluaisimme mieluiten välttää.
Angelica