Hei
Olemme asentaneet aurinkopaneelit ja tarvitsemme vetää tp-kaapeli ulkoseinän läpi varastoon, jossa meillä on invertteri. Onko joku tehnyt vastaavaa ja voi antaa vinkkejä ja neuvoja koskien:
1. Kuinka tiivistetään parhaalla tavalla energiatehokkaasti?
2. Miten vakuutusyhtiöt suhtautuvat, kun tekee reiän vedeneristykseen/muoviin?

meillä on vaihtoehto, että poraisimme ikkunankarmista läpi välttääksemme ongelman vedeneristyksen kanssa, mutta silloin kaapeli kulkisi keskellä seinää, ja sitä haluaisimme mieluiten välttää.

Angelica
 
Ei mikään ongelma, poraa 18 mm reikä, laita 16 mm kaapeliputki sisään ja läpi kaapelin kanssa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.