1 066 lukukertaa ·
10 vastausta
1k lukukertaa
10 vastausta
Kuinka täytän uritetun lattian?
Remontoija
· Stockholm
· 388 viestiä
Hieman tasoitemassaa pitäisi ratkaista tuo melko helposti
Aloita kysymällä lattianlaatoittajalta hänen vaatimuksistaan, jotta et tee mitään sellaista, mihin hän ei halua laittaa lattiaa. Sitten mielestäni itsestään tasoittuva massa voi olla vaikeampi saada hyväksi kuin tavallinen hienobetoni, koska se löytää helposti tiensä johonkin reikään, mikä tekee siitä häviävän pois. Tätä ei tapahdu hienobetonille ja se toimii hyvin, kun haluaa saada hienon pinnan, kun se on alkanut kovettua kunnolla.
Ehdottomasti ei tasoitemassa, vaan puhdista ja kostuta pinnat ja valaa uudelleen hienobetoni käyttäen enintään 50 mm:iin asti kruunun paksuudella. Jos se on paksumpi, käytä karkearakenteista betonia.
Sen jälkeen tavallinen betoni tarvitsee melko pitkän kuivumisajan ennen kuin voit laittaa esimerkiksi muovimaton. En tiedä, mitä lattiaa aiot käyttää?
Sen jälkeen tavallinen betoni tarvitsee melko pitkän kuivumisajan ennen kuin voit laittaa esimerkiksi muovimaton. En tiedä, mitä lattiaa aiot käyttää?
Remontoija
· Stockholm
· 388 viestiä
Selitä minulle mielellään, miksi tasoite ei toimi, jotta en anna väärää neuvoa uudelleen. Olen nimittäin täyttänyt vastaavia reikiä useita kertoja tasoitteella, ja se on toiminut joka kerta.Rejäl sanoi:
Remontoija
· Stockholm
· 388 viestiä
Se voi toimia, mutta rakenteellisesti ei haluta sekoittaa, koska ne ovat kaksi eri tuotetta..Henkan Sundberg sanoi:
En ole kemisti, mutta ei ole mitään syytä laittaa kalliimpaa tuotetta, joka voi mennä pieleen..
Remontoija
· Stockholm
· 388 viestiä
Ok, joten se, että se ei toimi ollenkaan, ei pidä täysin paikkansa toisin sanoen. Olen käyttänyt Ardex tuotteita tähän, koska niillä on tasoite raabetonille, ja tulokset ovat olleet hyviä useita kertoja, kyllä ne ovat kalliita, mutta käteviä, eivätkä koskaan ole menneet pieleen. Mutta nyt emme aio kaapata ketjua, vaan TS saa tietysti tehdä kuten haluaa.Rejäl sanoi:Se voi toimia, mutta rakenteellisesti ei haluta sekoittaa, koska ne ovat kaksi eri tuotetta..
En ole kemisti, mutta ei ole mitään syytä käyttää kalliimpaa tuotetta, joka voi mennä pieleen.
Rejäl sanoi:
Mukavaa iltaa!
Klikkaa tästä vastataksesi