1 542 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Kuinka siistiä tällainen sisäkatto?
Ei, ei jos sen on tarkoitus näyttää hyvältä vielä 12 kuukauden jälkeenkin. Kaikkien niiden saumojen kitkaaminen on iso homma ja lisäksi se todennäköisesti halkeilee.
Harrastajasähköasentaja
· Stockholm
· 667 viestiä
Levitä kerros kipsiä?
Jäsen
· Stockholms län
· 47 viestiä
Meillä oli täsmälleen samanlaiset laatat talossamme. Ne purettiin ja korvattiin kipsillä. Kuten muistan, nämä laatat olivat pontattuja ja kiinnitetty piilossa pienillä nauloilla pontissa. Laatat, jotka meillä oli, olivat erittäin huokoisia, kuten tretexiä, joten ne oli helppo ottaa alas, mutta vähän työtä vaadittiin lyödä kaikki pienet naulat, jotka jäivät kattoon. Kipsilevyn kiinnittäminen levyn päälle voi varmasti onnistua, riippuen hieman alla olevasta materiaalista, mutta minä päätin ottaa ne alas.
En ollut paklannut näitä, ei.
En ollut paklannut näitä, ei.
Noiden kattopaneelien näyttää olleen äärettömän paljon erilaisia vaihtoehtoja. Luulen, että talossamme on kahdeksan erilaista levyä, joissa on vaihtelevia materiaaleja, kokoja ja muotoja. Se, mitä olen huomannut, on, että ainoa variantti, joka on jokseenkin huomaamaton, on malli, jossa on näkymättömät saumat lyhyillä sivuilla, mikä vähän luo illuusion lankkukatto.T thomaslindstrom1 sanoi:
Uskon myös, että "oikea" tapa on purkaa ne. Mutta jos todella haluaa yrittää ratkaista sen jollain muulla tavalla, saattaa saada kelvollisen tuloksen vain saumojen tiivistämisellä lyhyillä sivuilla. Mutta se vaatii tietenkin enemmän kuin pelkkää tasoitusta, jos haluaa välttää halkeilun. Jos levyt ovat pehmeää materiaalia / treetexiä, homma on luultavasti toivotonta.
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Ehkä voisin yrittää vetää ohuen valkoisen viivan esimerkiksi silikonilla tai akryylillä saumoihin. Eli putkilolla, jossa on suutin. Ja ehkä tasoittaisin viivan hieman sitten peukalolla. Kokeilepa pientä palaa vessassa tai vaatekaapissa!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Anslag till äldre Santex (2003) skjutdörrar
Altan & Uteplats -
Förstärka signal till inomhusantenn
Teknik -
Miten ulko-oven ympäristöä voi siistiä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Inspireras av 8 intressanta altaner till salu
Artikelkommentarer -
Efterlyser monteringsritning till Santex uterum