J
S sepani sanoi:
Kuulostaa siltä, ​​että minun täytyy valaa ja asentaa plinttijärn. Toivoin välttäväni sen. Ainoa vaihtoehto omille 150x150 tolppilleni näyttää olevan jättiplintit St Eriksiltä. Mutta ehkä se on joka tapauksessa helpoin…
Miksi et vain valaisi suoraan kuten Claes kirjoittaa sitten?

J Jocke Best sanoi:
Miksi ei vain kaataisi suoraan kuten Claes kirjoittaa?
Siitä ei tule niin näkymätöntä? Haluan ne muutaman sentin maanpinnan yläpuolelle ...

J
S sepani sanoi:
Se ei siis ole kovin näkymätön? Haluan ne muutama cm maan yläpuolelle …
Joo okei, vaikea valaa maan yläpuolelle. Tuntuu, että liian monet parametrit kääntyvät sinua vastaan, jotta suunnitelma onnistuu. Jotain täytyy muuttaa, muuten vain tolpat liikkuvat...

• Tykkään
eriksaaf
  • Laddar…
  • Rostfri stolpfot av 8 mm stål, monterad på betongunderlag, med bultar och omgivande dekorativa stenar.
  • Tykkään
P-o Assarsjö ja 2 muuta
  • Laddar…
J Jocke Best sanoi:
Ja ok, svårt att gjuta ner ovanför mark. Känns som för många parametrar går emot dig för att det ska gå att genomföra enligt plan. Något måste ruckas på, annars ruckas bara stolparna...
Suunnitelma on käyttää 700 mm perustus, jossa on 4 tuuman kiinteät raudat. Veistän pylvään niin, että se sopii. Asetan sen pari cm perustus/maa yläpuolelle. Ei tule yhtä siisti kuin edellinen viesti- mutta riittää….

• Tykkään
Jocke Best
  • Laddar…
M
Erittäin hyvä panos tässä keskustelussa! Kiitos siitä.
Olen myös matkalla rakentamaan pergolaa 150x150 tolpilla ja aion valaa omat perustukset.
Onko teillä vinkkejä, mistä löydän hyviä säädettäviä perusrautoja tähän?

Arvostan kaikkia panoksia! :)

M Mr Geisler sanoi:
Erittäin hyviä kommentteja tässä ketjussa! Kiitos siitä.
Olen myös rakentamassa pergolaa 150x150 tolpilla ja aion valaa omat sokkelit.
Onko teillä vinkkejä mistä löytäisin hyviä säädettäviä sokkelirautoja tähän?

Arvostan kaikkia kommentteja! :)
Se tulee hyvä, mutta tolppien urittaminen vei paljon aikaa🐗😳

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.