Olen kokeillut tasoittaa, mutta en saa sitä kuntoon. Voinko käyttää kulmasuojia kipsilevyille? Tai onko teillä mitään muita vinkkejä minulle?

• Kulma, jossa on epätasaisesti levitettyä kipsiä, kysymys liittyen kipsin kulmasuojan käyttöön.
Kyllä se käy erinomaisesti. Liimaa vain kiinni ja tasoita. On kuitenkin sanottava, että tasoitus on tehtävä melko suurelle alueelle, jotta se ei näy.

S Stefan1972 sanoi:
Kyllä, se onnistuu erinomaisesti. Vain liimaa ja kittaa kiinni. Pitää kuitenkin sanoa, että se pitää kitata melko suurelle alueelle, jotta se ei näy.
Kiitos nopeasta vastauksesta! Ehkä teen niin ihan yksinkertaisesti.

Suosittelen ehdottomasti käyttämään aquabead kulmaprofiilia. Helppo asentaa ja helppo tasoittaa.

Kuitenkin ajatuksena on piilottaa se kipsilevyn uraan. Joten se vaatii vähän enemmän työtä tasoituksen kanssa, jotta siitä tulee siisti nyt, mutta onnistuu ehdottomasti ilman ongelmia. Kulmani onnistuvat hyvin joka kerta.

https://www.hornbach.se/p/gipshorn-...MIm7WJrYfeiQMVYiCiAx3D5SabEAQYAiABEgIk8fD_BwE

Dr Benz Dr Benz sanoi:
Suosittelen ehdottomasti käyttämään aquabead-kulmaprofiilia. Helppo asentaa ja helppo tasoittaa.

TARKOITUKSENA on kuitenkin piilottaa se kipsilevyn upotukseen. Joten se vaatii vähän enemmän työtä tasoituksen kanssa, jotta siitä tulee siisti, mutta onnistuu ehdottomasti ilman ongelmia. Kulmani onnistuvat joka kerta.

[linkki]
Kiitos vinkistä! Vähän enemmän työtä voi kannattaa, jos kulmista tulee siistit.

• Tykkään
Dr Benz
  • Laddar…
E Emgu sanoi:
Kiitos vinkistä! Vähän enemmän työtä se voi olla sen arvoista, jos siitä tulee hienoja kulmia.
Juuri niin. Hienoa ja kestävää.

Uudistettu kulma. Ehkä ei näy kovin selvästi.

• Huoneen nurkka, johon on juuri tehty remonttia. Näkyvissä pieni valkoinen jakkara ja sinisellä teipattu ovi.
  • Nylakattu nurkka huoneessa, jossa vaalea ja harmaa seinä kohtaa, rajattu sinisellä teipillä.
Dr Benz Dr Benz sanoi:
Uusittu kulma. Ehkä ei näy niin selvästi.
Hienoa! Nyt olen ostanut profiilit. Toivottavasti saan sen tehtyä yhtä hyvin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.