6 532 lukukertaa ·
5 vastausta
7k lukukertaa
5 vastausta
Kuinka ratkaisen kipsin patterin takana?
Hei
Kiitos kaikista vastauksista.
Eteiseemme asennettiin juuri uusi ulko-ovi, ja nyt eteinen tarvitsee uudet seinät ja uuden lattian.
Eteinen on vuodelta 1920, joten se tarvitsee vain uudet laminaattilattiat/listat ja tapetit.
Minulla on ongelma, että ulko-oven vieressä on patteri... jos laitan kipsilevyt ja kehyksen oven ympärille, termostaatti osuu kaikkeen.
Onko olemassa kaarevia termostaatteja (90 astetta) vai onko jokin muu ratkaisu?
En halua maksaa putkimiehelle 3000 kruunua vain siksi, että hän siirtäisi patterin.
Toinen kysymykseni on, kuinka paljon voi taivuttaa patteria, kun sen irrottaa seinästä?
Kiitos kaikista vastauksista.
Eteiseemme asennettiin juuri uusi ulko-ovi, ja nyt eteinen tarvitsee uudet seinät ja uuden lattian.
Eteinen on vuodelta 1920, joten se tarvitsee vain uudet laminaattilattiat/listat ja tapetit.
Minulla on ongelma, että ulko-oven vieressä on patteri... jos laitan kipsilevyt ja kehyksen oven ympärille, termostaatti osuu kaikkeen.
Onko olemassa kaarevia termostaatteja (90 astetta) vai onko jokin muu ratkaisu?
En halua maksaa putkimiehelle 3000 kruunua vain siksi, että hän siirtäisi patterin.
Toinen kysymykseni on, kuinka paljon voi taivuttaa patteria, kun sen irrottaa seinästä?
Jäsen
· Stockholm
· 4 491 viestiä
Hei
Se kuuluu yksinkertaisesti koko asiaan, että poistetaan elementti.
Opettele tekemään se itse tai maksa, kysy täältä foorumilta miten se tehdään.
Mutta yksinkertaisesti kuvattuna, tyhjennä järjestelmä vedestä, irrota elementti ja tee valmiiksi, asenna elementti takaisin tarvittavilla putkisäädöillä ja täytä järjestelmä uudelleen ja poista ilmaa.
Jos elementtiä ei poisteta, syntyy ongelmia ja ratkaisu näyttää todennäköisesti huonolta.
Joskus on vain yksinkertaisesti tehtävä vähän ylimääräistä myös mukavuusalueen ulkopuolella.
Onnea matkaan.
/W
Se kuuluu yksinkertaisesti koko asiaan, että poistetaan elementti.
Mutta yksinkertaisesti kuvattuna, tyhjennä järjestelmä vedestä, irrota elementti ja tee valmiiksi, asenna elementti takaisin tarvittavilla putkisäädöillä ja täytä järjestelmä uudelleen ja poista ilmaa.
Jos elementtiä ei poisteta, syntyy ongelmia ja ratkaisu näyttää todennäköisesti huonolta.
Joskus on vain yksinkertaisesti tehtävä vähän ylimääräistä myös mukavuusalueen ulkopuolella.
Onnea matkaan.
/W
Kiitos vastauksesta, olen miettinyt uuden raikkaan elementin ostamista. Googlasin miten se vaihdetaan ja sain saman kuvauksen kuin mitä sanoit.Workingclasshero sanoi:
Hei
Se on yksinkertaisesti osa koko prosessia poistaa elementti.
Mutta yksinkertaisesti selitettynä, tyhjennä järjestelmä vedestä, irrota elementti ja tee valmiiksi, asenna elementti takaisin tarvittavilla putken säädöillä ja täytä järjestelmä uudestaan ja poista ilma.
Elementin poistamatta jättäminen aiheuttaa ongelmia ja ratkaisu näyttää luultavasti rumalta.
Joskus on yksinkertaisesti pakko hieman venyttää mukavuusaluettaan.
Onnea matkaan.
/W
Löysin tästä aiheesta YouTube-videon, mutta he eivät näytä miten se tehdään.
Tältä meidän näyttää.
Jäsen
· Stockholm
· 4 491 viestiä
Mutta lisää muutama euro ja vaihda kun se toinen kuitenkin uusitaan.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kuinka ripustaa kaapit kaksoiskipsiin, liian ahdasta kipsin takana mollyn tulpille
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kipsilevy patterin taakse
Miten saan kipsilevyn pois feikkikiven takaa?
Hur ska jag täta ett 20x20 cm hål i gipsvägg med hålrum bakom?
Tvättstuga -
Mikä metallilevy kipsilevyn takana seinässä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka