Ajattelin rakentaa kaksi sivuseinää kaappiin päällekkäin ladotuista lecablokeista, jotka sitten rapataan. Ne tulevat betonilattian päälle ja luulen, että riittää tyyliin 5 blokkia, 9 cm leveitä ja 59 cm syviä päällekkäin kummallekin puolelle... Kun rakenne on täysin valmis, aion laittaa betonilevyn niiden päälle - pesualtaalla keskellä) mikä tekee, että ne eivät liikkuisi minnekään ja betonilevyllä on hyvä tuki keskellä (muuten haluan laittaa kulmaraudan seinän ympäri, joka tukee levyn loppuosaa). Siellä tulee myös olla puinen ovi - tyyppiä lankkuovi - niiden väliin.

Kysymys on, miten pääsen näin pitkälle... Pitäisikö minun kiinnittää ne lattiaan ja millä? Kiinnittää ne toisiinsa ja millä?

Kuva kodinhoitohuoneprojektista - lecablokkiseinien on tarkoitus olla keskellä, yksi kummankin koneen kohdalla, ja niiden tulee toimia kaappina. Ajattelin poistaa lattian sillä aikaa kun työskentelen blokkien kanssa - alla on betonilattia.

Kodinhoitohuone, jossa on pesukone, kuivausrumpu ja valaisimet, valkoiset seinät ja ikkuna, näkymä ulos pensasaitaan.

Olin porannut sisään 8mm harjateräkset lattiaan ja seinään, kemialliset ankkurit kiinnitykseen. Sitten laasti kuten tavallisesti palikoiden väliin, koska aiot rapata ulkopuolelle.

edit:
Puu tai palikat seinissä?
Mahdollisesti ruuvaa matalat lämpögalvanoidut ruuvit puuseinään ja valaa kiinnityksenä siinä tapauksessa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.