Jag har installerat ventilation och har nu rör som behöver döljas. Jag tänker mig plywood med ett läkte för att hålla ihop hörnan och sen att jag mer eller mindre kan ställa konstruktionen på golvet och föra den intill…hur tjock plywood bör jag ha för att den ska vara firmstabil? 2.4 m till tak o ca 20 cm bred.
Voin kertoa, kuinka he rakensivat talon, jossa asuimme aiemmin, ja silloin kulki teräskiskoja lattialta kattoon pitkin seiniä ja sisäänrakennetun rakennelman ulkonurkassa, ja niihin oli kiinnitetty kipsilevyjä.
Voin kertoa, miten he tekivät, kun he rakensivat talon, jossa asuimme aiemmin, ja silloin siellä meni teräskannattimia lattiasta kattoon pitkin seiniä ja sisäkulmassa, ja niihin oli kiinnitetty kipsilevyjä.
Aivan, yleensä rakennetaan kipsillä ja metallikannattimilla tai lp50 kulmilla. Tulee siistimpi viimeistely kuin vanerilla. Jos sen täytyy jostain syystä olla irrotettava, rakenna 16 mm mdf-levyä käyttäen. Se on sileä ja siihen voi maalata.
Voin kertoa, miten he tekivät taloa, jossa asuimme aiemmin, ja silloin meni teräslistoja lattiasta kattoon pitkin seiniä ja sisäänrakennuksen ulkonurkassa, ja siihen oli kiinnitetty kipsilevyt.
Kuulostaa hieman liian monimutkaiselta minun projektiini 🙀
Teräsprofiilit ovat helppoja rakentaa, se ei ole ollenkaan monimutkaista. Voi jättää ostamatta sellaisen puristuspihdin niiden kiinnittämiseksi toisiinsa ja sen sijaan ruuvata, se toimii yhtä hyvin.
Mikä on tuo kotelo seinällä? Täytyykö sen olla juuri siinä vai onko se siirrettävissä? Se tekee siitä hieman monimutkaisempaa. Jos aiot rakentaa putken sisään, laita letku kaapelin päälle, joka menee tuohon koteloon, jotta sen uudelleen vetäminen tarvittaessa olisi helpompaa.