Hei. Aion maalata uudelleen huoneen, jossa on ollut TV ja nämä ankkurit ovat seinässä. Onko jollakulla vinkkejä, miten ne poistetaan? Onko kaarisahanterä se oikea väline? Seinä, johon on kiinnitetty TV-ankkureita; neljä metallikiinnikettä näkyvissä, joihin toivotaan poiston vinkkejä.

Normaalisti pitäisi riittää, että hieman vääntää kauluksen alta esim. veitsellä, niin kauluksen pitäisi irrota ja loput voit painaa seinään.

• Tykkään
Nyfniken
  • Laddar…
R
Se on molly, joka sinulla on siellä. Vaikea poistaa, jättisuuret takapuolella, vain kierrä ne ympäri niin porautuvat ison reiän ja työnnä seinään sekä tasoita.

• Tykkään
Fonjy
  • Laddar…
Staffans2000
Se on "Mollypluggar". Saattaa olla mahdollista porata irti kaulus. Jos ei, sinun täytyy leikata pois kipsiä tulpin ympäriltä ja painaa se hieman sisään, ja sen jälkeen kitata.
Täältä löysin videopätkän henkilöltä, jolla on enemmän älyä kuin minulla! Tämä menetelmä vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin minun ehdotukseni.

• Tykkään
Stekpanna
  • Laddar…
R
Staffans2000 Staffan2000 sanoi:
parempi kuin minun ehdotukseni.
Parempi kuin minun myös, en ole ajatellut tehdä niin, selvästi on, että siivet takana suoristuvat :D

Kiitos erinomaisesta vinkistä!!! Se pitää testata! Huomaan kuitenkin juuri, että heitin ruuvin pois.:thinking: Ehkä pitää ostaa uusia poistaakseni vanhat! Seinä ei ole kipsiä vaan puukuitulevyä.

Tartu kiinni näkemäsi tiiliin pihdeillä ja heiluta vähän niin se irtoaa. Loput työnnä seinään.

Laita ruuvi, joka sopii, ja kierrä sitä vain pari kierrosta. Iske sitten vasaralla varovasti, niin suoristat sen osan, joka on kipsin takana. Sitten voit vetää sen suoraan seinästä....

Tämä toimii, jos on varovainen, mutta on myös riski, että kipsi halkeaa.

Silloin pitää tasoittaa ja olla iloinen! :D

• Tykkään
13th Marine
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 sanoi:
Det är "Mollypluggar". Mahdollisesti voit porata kauluksen irti. Jos ei, sinun on leikattava kipsiä pluggen ympäriltä ja työnnettävä sitä hieman sisäänpäin, ja sitten paklata.
Täältä löysin pätkän kaverilta, jolla on enemmän järkeä kuin minulla! Tämä menetelmä vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin omat ehdotukseni.
[media]
Toimi loistavasti! Suuret kiitokset vinkistä! Nyt on vain paklata. Seinä, jossa on useita poranreikiä valmiina kitattavaksi.

Oletko tehnyt perusteellisen arvioinnin kaikista vinkeistä?

Ei. Käytin videotipin, joka vaikutti tehokkaimmalta. Kesti noin 5 min, mukaan lukien vasaran ja pihdit.:D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.