23 033 lukukertaa ·
10 vastausta
23k lukukertaa
10 vastausta
Kuinka poistaa nämä ankkurit?
Se on "Mollypluggar". Saattaa olla mahdollista porata irti kaulus. Jos ei, sinun täytyy leikata pois kipsiä tulpin ympäriltä ja painaa se hieman sisään, ja sen jälkeen kitata.
Täältä löysin videopätkän henkilöltä, jolla on enemmän älyä kuin minulla! Tämä menetelmä vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin minun ehdotukseni.
Täältä löysin videopätkän henkilöltä, jolla on enemmän älyä kuin minulla! Tämä menetelmä vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin minun ehdotukseni.
Laita ruuvi, joka sopii, ja kierrä sitä vain pari kierrosta. Iske sitten vasaralla varovasti, niin suoristat sen osan, joka on kipsin takana. Sitten voit vetää sen suoraan seinästä....
Tämä toimii, jos on varovainen, mutta on myös riski, että kipsi halkeaa.
Silloin pitää tasoittaa ja olla iloinen!
Tämä toimii, jos on varovainen, mutta on myös riski, että kipsi halkeaa.
Silloin pitää tasoittaa ja olla iloinen!
Toimi loistavasti! Suuret kiitokset vinkistä! Nyt on vain paklata.Staffan2000 sanoi:
Det är "Mollypluggar". Mahdollisesti voit porata kauluksen irti. Jos ei, sinun on leikattava kipsiä pluggen ympäriltä ja työnnettävä sitä hieman sisäänpäin, ja sitten paklata.
Täältä löysin pätkän kaverilta, jolla on enemmän järkeä kuin minulla! Tämä menetelmä vaikuttaa huomattavasti paremmalta kuin omat ehdotukseni.
[media]

Klikkaa tästä vastataksesi