Hei,
Minulla on vanha ruma muuri, joka on rakennettu kaikenlaisesta, kuten tiilestä, laastista, rappauksesta jne. Ajatukseni on kehystää tämä ja rakentaa se pystyyn paneelilaudoilla ja ehkä käyttää peltiä ”hatuksi”/yläpeitteeksi.
Miten on materiaalien sekoittamisen kanssa? Koska suunnittelin ruuvaavani rimoitukset suoraan muuriin, ajattelin käyttää painekyllästettyä puuta siihen. Miten on naulata paneelilaudat näihin sitten? Tämä muuri toimii tukimuurina, joten toisella puolella on maa/hiekka/kivi juuri yläreunan alapuolella.
Vai olenko täysin väärässä, mikä olisi silloin paras menetelmä?
Terveisin