6 978 lukukertaa ·
3 vastausta
7k lukukertaa
3 vastausta
Kuinka paljon alennusta yritykset saavat rakennusliikkeestä?
Hei parhaat Byggahus.se!
Ajattelin kysyä teiltä, onko teillä mitään sisäpiiritietoa siitä, kuinka paljon alennusta yritykset saavat rakennustarvikeliikkeistä?
Olen kuullut, että kyseessä olisi noin 20 % kaikista hinnoista, pitääkö paikkaansa?
Fredells, XL-bygg, Hornbach, K-rauta, Beijer Bygg, Byggmax jne?
Kiitos.
Ystävällisin terveisin

Ajattelin kysyä teiltä, onko teillä mitään sisäpiiritietoa siitä, kuinka paljon alennusta yritykset saavat rakennustarvikeliikkeistä?
Olen kuullut, että kyseessä olisi noin 20 % kaikista hinnoista, pitääkö paikkaansa?
Fredells, XL-bygg, Hornbach, K-rauta, Beijer Bygg, Byggmax jne?
Kiitos.
Ystävällisin terveisin
Todennäköisesti enemmän. 20% on suunnilleen mitä koen saavani yksityishenkilönä, kun olen ostanut tavaroita hieman suurempiin projekteihin, kuten terassille ja friggebodiin. Vielä enemmän väreistä, kun maalasin talon uudelleen.
Omituisia vaihtoehtoja äänestää!
Totta kai rakennusyritykset saavat hyvän alennuksen, itse saan HSB:n jäsenenä alennuksen Fredellsillä tekemistäni ostoksista, alennus vaihtelee välillä 15 ja 20 % riippuen tuotteesta.
Totta kai rakennusyritykset saavat hyvän alennuksen, itse saan HSB:n jäsenenä alennuksen Fredellsillä tekemistäni ostoksista, alennus vaihtelee välillä 15 ja 20 % riippuen tuotteesta.
Klikkaa tästä vastataksesi