426 lukukertaa ·
1 vastausta
426 lukukertaa
1 vastausta
Kuinka palauttaa seinä sen jälkeen, kun sähköasentaja on piikannut sitä rasiaa/putkea varten?
Hei!
Kun sähköasentajat vetivät johdot, he kaivertivat osan seinästä (katso kuvat). Nyt minun täytyy korjata seinä niin, että se on taas ehjä.
Tehdyt asiat:
Kun sähköasentajat vetivät johdot, he kaivertivat osan seinästä (katso kuvat). Nyt minun täytyy korjata seinä niin, että se on taas ehjä.
Tehdyt asiat:
- Keltainen jakorasia on asennettu, mutta se työntyy ulos seinästä.
- Rasian valkoinen kansi on seinän tasossa, mutta itse rasia täytyy saada seinän sisään siten, että vain kansi näkyy.
- Putket on vedetty seinää/kattoa pitkin ja ne on kiinnitetty.
- Miten saan parhaiten rasian seinän sisään oikealla tavalla?
- Mikä on paras tapa palauttaa seinän kunto (tasoitteella, rappauksella, kipsillä, muuta)?
- Onko erityisiä asioita, jotka minun olisi hyvä ottaa huomioon, jotta siitä tulisi siisti ja kestävä?
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 8 221 viestiä
Aloittaisin todennäköisesti rakentamalla seinän uudelleen talouslaastilla, laastilla tai mahdollisesti kipsilaastilla, koska joissakin kohdissa näyttää siltä, että on poistettu melko paljon. Jos reiät ovat erittäin suuria, kevytbetoniharkko, jonka leikkaat sopivaksi, voi olla parempi idea kuin rakentaa kaikki alusta asti.jooke sanoi:
Hei!
Kun sähköasentajat vetivät sähköt, he hakkasivat osan seinästä auki (katso kuvat). Nyt minun täytyy korjata seinä kuntoon.
Tehdyt toimenpiteet:
Kysymykseni:
- Keltainen jakorasia on asennettu, mutta se ulkonee seinästä.
- Rasian valkoinen kansi on seinän tasolla, mutta itse rasia tulee saada seinän sisään niin, että vain kansi näkyy.
- Putket on vedetty seinän/katon viertä ja ne on kiinnitetty.
Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
- Miten saan parhaiten rasian oikealla tavalla seinään?
- Mikä on paras tapa palauttaa seinä (kitti, rappaus, kipsi, muuta)?
- Onko joitain erityisiä asioita, joita minun tulisi ottaa huomioon, jotta lopputulos on siisti ja kestävä?
Sitten päälle voit laastita ja hioa saadaksesi siitä hienon.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Seinän palautus kaakeleiden purkamisen jälkeen
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Återställa vägg efter byte av elcentral
Färg, Måla & Tapetsera -
Återställa vägg efter frästa spår "infälld installation"
Färg, Måla & Tapetsera -
Palauttaa raudoitus seinään käsityöläisen jälkeen
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Återställa yttervägg efter hål för soptunna