Seinän takana on naapuri.
Aluksi luulin, että se oli kaksoiskipsilevy 26 mm, mutta se näyttää paksummalta, kun mittaan sen paperiliittimellä. Mittari viivottimen vieressä paksuutta mittaavana työkaluna, puinen pinta taustalla.
 
JanneJanne123
Ei ole mitään tapettia tai laajatasoitusta, joka lisäisi vähän myös? Sitten voi virhemarginaali paperiliittimen mittaamisessa vaikuttaa.
 
Vain pyöreä kerros maalia.
 
AXS
Voiko kipsilevyjen välissä olla ilmaa?

Tai että ne ovat liimattu toisiinsa.
 
Nämä ovat varmaankin vierekkäin, se näyttää isolta levylta.
 
Voitko nähdä, onko kyseessä 2 kipsilevyä vai voiko siellä olla lastulevy ensimmäisen kipsin takana?
 
Ei se on vain kipsiä.
 
kysymys on pikemminkin, mihin haluat käyttää mittaa?
mahdotonta meidän tietää, miten olet mitannut ja syy siihen.
Normaalisti kaksoiskipsi on 26mm. mutta pienen rakoilun, roskan jne. vuoksi se voi olla suurempi.
 
Olen mitannut klemmarilla yllä olevassa 7 mm poratussa reiässä.
Aion kiinnittää 2 ruuvia seinään peiliä varten.
 
JanneJanne123
Minkälaista ruuvia ajattelit käyttää, joka vaatii seinän paksuuden tietämisen millimetrin tarkkuudella?
 
Palogipsi on 15 mm paksu. Arvioisin, että siinä on sellainen + standardikipsi 13 mm palon- ja äänieristysvaatimusten täyttämiseksi.
 
Expander.
Mutta minua ei kyllä kiinnosta ne, joten käytän ruskeaa pluggia.
 
JanneJanne123
Expandereita kaksoiskipsille toimii, ei ole niin millimetrin tarkkaa.
 
Jos sinun ja naapurin välillä on palo-osasto, tulee olla kaksinkertainen 15mm palokipsi palosaumalla kerrosten välissä, saumoissa tulee olla pelti.. seinään ei saa tehdä reikiä miten sattuu...
 
Luulin ensin, että se oli 30mm, vähän vaikea mitata tarkasti, panostan varmaan siihen kun se on seinä naapuria vasten.
Se saa olla ruskea plugi.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.