Hei!
Asennamme kamiinaan ja meidän täytyy tehdä lovia parruista vintillä saadaksemme nuohousmestarin hyväksynnän. Minun täytyy ottaa 30mm ylhäältä harjalta, miten teen sen kantavan palkan, tarvitseekö minun tehdä? Ja minun täytyy ottaa 60mm parrun lattiasta vintillä (ja silloin ylhäällä seinässä). Miten teen sen kantavan palkan, täytyykö minun tehdä se? Kuinka paljon voin ottaa siitä ilman kantavan palkan tekemistä? Parru on 120mm. levy pitää poistaa ja tilalle tulee 30mm ilmarako. parru on siis lattian alla muurin vasemmalla puolella tässä kuvassa. Joku on jo ottanut 30mm, ja minun täytyy siis ottaa vähintään 30mm lisää.
Olen melko varma siitä, että voit ottaa 30 mm sivulta pois raskailta kangilta, jotka muodostavat korkean jalan ilman korvausta. Mitä tulee lattiajuoksijaan, minulla on vaikeuksia ymmärtää, miten se liittyy yhteen vain valokuvasi perusteella. Etkö voi tehdä yksinkertaista luonnosta?
Haluatko poistaa 60 mm palkin korkeudesta, joka on 120 mm korkea (ja luultavasti yhtä leveä)? Se ei oikein onnistu. Sehän on keskellä palkkia. Siinä tapauksessa sinun on laitettava uusi palkki vanhan viereen.
Myös se täytyy luultavasti kompensoida vahvistamalla. Veikkaan, että tukit ovat hieman puolipyöreitä ja siksi vaikeita liimata sivulta. Mikä on palkin jänneväli?
Siis se palkki on ensisijaisesti vaikea vahvistaa, koska se sijaitsee seinässä ja katossa/lattiassa olohuoneen ja ullakon välillä.. Siinä tapauksessa se täytyy vahvistaa ylöspäin.