2 384 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kuinka lukita massa eristyksen aikana uudisrakennuksessa?
Hei Hei, olen rakentamassa uutta, puutavara. On kaksoispystyt 145 tolpat, sekä pystyt 45-levyt sisä- ja ulkopuolella. Aion asentaa höyrysulun ennen sisäpuolen 45, jotta voin vetää sähköt siihen. Kysymykseni on, kuinka saan sen todella tiiviiksi, mikä on ymmärtääkseni elintärkeää, kun on niin paksu eristys (45+145+145)? Minulla on muun muassa palkisto, jonka läpi täytyy mennä, kuinka saan sen tiiviiksi siellä? Mihin saumat pitäisi sijoittaa, onko sillä merkitystä? Saumat pitäisi teipata, hopeateipillä? Erityisesti palkisto huolestuttaa minua...
Terveisin,
Jaz
Terveisin,
Jaz
Ei kuitenkaan ole olemassa ikääntymisen kestävää teippiä, jossa olisi ikääntymisen kestävää LIIMAA, joten täydennä myös rakennesilikonilla!
Et koskaan saa muovia läpi palkiston, joten nito/paina teippi palkkien väliin niin hyvin kuin mahdollista. En välittänyt tästä lainkaan alakertaan asti - mutta minulla on rinteeseen rakennettu kellarikerros siellä alhaalla, joten muovi loppuu kuitenkin maan tasolla!
Et koskaan saa muovia läpi palkiston, joten nito/paina teippi palkkien väliin niin hyvin kuin mahdollista. En välittänyt tästä lainkaan alakertaan asti - mutta minulla on rinteeseen rakennettu kellarikerros siellä alhaalla, joten muovi loppuu kuitenkin maan tasolla!
Klikkaa tästä vastataksesi