Eilisessä myrskyssä vettä painui sisään rännikaivoa pitkin kylmälle ullakolle.
Tämä tuloksena oli märkää raakaponttia ja eristystä, ja pieni määrä vettä tippui kattolampusta eteiseen.
Nyt kysymys on, miten kuivata tämä?
250 mm eristyksellä ullakolla on kylmää, joten vaikka se onkin paikallisesti kosteaa juuri nyt, olosuhteet eivät suoraan ole optimaaliset homeen kasvulle.
Jos lämmitän rakennuslämmittimellä, niin se kyllä kuivuu nopeammin, mutta lämmön myötä olosuhteet paranevat homeen kasvulle.
Miten minun pitäisi käsitellä tämä?
Pitäisikö sen antaa kuivua hitaasti itsestään, vai pitäisikö minun purkaa eristys ja lisätä lämpöä?