Porous seinä, jossa on halkeamia ja vaurioita, luultavasti kevytbetonia. Vasemmalla puolella on erivärinen kuvioitu pinta. Puulattia näkyy alareunassa.
Hei, minun pitäisi korjata huokoinen seinä, jonka epäilen olevan kevytbetonia, jotta voin sitten asentaa sinne kiinnikkeen kaappia varten, jonka aion rakentaa liukuovilla. Mitä minun pitäisi käyttää tämän korjaamiseen? Kipsiä, husfixiä vai jotain muuta? Ja miten minun pitäisi edetä, jotta kaikki ei hajoa?

Kun sitten asennan kiinnikkeen, millä minun pitäisi kiinnittää se, ja pitäisikö minun ensin porata ja käyttää tulppia?

En ole kovin kokenut, kuten ehkä huomaatte, mutta toivon voivani korjata tämän itse.

//M

Tarkista ensin, että seinä, johon aiot kiinnittää, on kunnollinen. Naputa vain hieman ja varmista, että se on esimerkiksi kevytbetonista muurattu seinä, kuten oletit. Korjaus on enimmäkseen kosmeettinen, hakkaa kaikki irtonainen pois ja paikkahio korjauslaastilla (kysy vaikka Beijeriltä) tai ehkä vain seinätasoitteella, jos vahingot eivät ole liian syviä.

Sen jälkeen, kuten sanot, poraa, käytä proppuja ja ruuvaa (proppupakkauksessa yleensä kerrotaan, minkä kokoista ruuvia ja poraa tarvitaan), tai vaihtoehtoisesti käytä ankkurinauloja. Ei tietenkään liian lähelle reunaa, jotta et aiheuta lisää halkeamia.

/A

• Tykkään
Mazoo
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.