Kuinka kipsilevyä kiinnitetään sisäkulmaan, jos toisen kipsilevyn takana ei ole tukea?

Tältä sisäkulma näyttää:
Kolmen seinän muodostama sisäkulma, jossa yksi levy puuttuu taustatuesta. Mahdollinen metallikulman asennuspaikka näkyvissä.

Voiko metallikulmaprofiilin (LP 50/50 bauhausista) asentaa taakse ja sitten kiinnittää toisen levyn siihen kipsilevynruuveilla, jotka on tarkoitettu metallikehyksille?
Metallikulmaprofiili, LP 50/50, esitettynä tasaisella valkoisella taustalla; käytetään rakenteiden tuentaan ja kiinnittämiseen.

Onko helpointa laittaa vielä yksi puulista?

• Tykkään
Pagno
  • Laddar…
Kun olen nähnyt ammattilaisten tekevän tämän, he asettavat usein oikean levyn ensin ja sitten säännön sen päälle.

Anna_H Anna_H sanoi:
Eikö olisi helpointa asentaa vielä yksi puulista?
Joo, se onhan se kokeiltu kikka :-) Mutta sitten eristys puolittuu myös nurkissa.

Fotografen Fotografen sanoi:
Kun olen nähnyt ammattilaisten tekevän tämän, he asettavat usein ensin oikean levyn ja sitten säännön siihen.
En ymmärrä, miten tarkoitat?

• Tykkään
Allmänobildad
  • Laddar…
H
Kulmaa ei tuketa niin.
On useita tapoja tehdä se, mutta se, mitä olet tehnyt, ei ole yksi niistä.

K Klicka sanoi:
En ymmärrä, mitä tarkoitat?
Ensin asetetaan levy ja sitten sääntö sen päälle.

Mitä tarkoitamme on se, että vasemmanpuoleinen sääntö asetetaan vasta sen jälkeen kun oikeanpuoleinen levy on paikallaan.
Sen jälkeen sääntö asetetaan samalla tavalla kuin kuvassasi, mutta levy, joka asetettiin oikealle, kahden säännön väliin...

• Tykkään
Fotografen
  • Laddar…
P Pagno sanoi:
Mitä tarkoitamme on, että vasemmanpuoleinen sääntö tulee laittaa sen jälkeen kun oikea levy on paikoillaan.
Sen jälkeen sääntö asetetaan samalla tavalla kuin kuvassasi, mutta levy, joka asetettiin oikealle, on kahden säännön välissä.....
En ymmärrä ollenkaan. Säännöt ovat jo kuvassa paikoillaan.

Tarkoitatko, että minun pitäisi laittaa oikeanpuoleinen kipsilevy ensin (mutta sillä ei tule olemaan tukea takana? Miten sitten asetetaan sääntö!?!?! Jos kipsilevy on siellä, niin ei voi saada sääntöä taakse?

Luulen, että kuva näyttäisi paremmin, mitä tarkoitat :)

P Pagno sanoi:
Tarkoittamamme on, että vasemmalla oleva sääntö asetetaan sen jälkeen, kun oikea levy on paikallaan.
Tämän jälkeen sääntö asetetaan samalla tavalla kuin kuvassasi, mutta levy, joka asetettiin oikealle kahden säännön väliin.....
Tarkoitat, että aloitetaan näin (asetetaan oikea kipsilevy ilman tukea takana:

Punainen kipsilevy asennettuna ilman tukea kulmassa, 3D-mallinnus rakentamisen vaiheesta.

Mutta eikö se ole ilman tukea kulmassa?

Oikea levy ihan reunan säännölle ja sen jälkeen asetat säännön, johon vasen levy on kiinnitetty? Olen aina asentanut sääntöjä niin, että molemmat saavat tukea, mutta olen vain työskennellyt vanhempien talojen kanssa enkä koskaan ole tarvinnut ajatella "passiiviratoja".

Kretikos Kretikos sanoi:
Oikea levy ulottuu sääntöön asti ja sitten asetat säännön, jossa vasen levy on kiinni? Olen aina tehnyt tuennan molemmille levyille, mutta olen vain työskennellyt vanhemmissa taloissa enkä ole koskaan tarvinnut ajatella "passiiviväyliä"
Mutta kuvassani, jonka näet, vasemmalla oleva levy on jo tuettu, sillä siellähän on sääntö? Onko tietokoneellasi peilikuva?

Luulen että keskustelemme kahdesta eri asiasta :-)

:-)

Kuvasi saapui sillä aikaa kun kirjoitin :)

Oikea levy kiinnitetään ulompaan sääntöön kulmassa, sen jälkeen laitetaan sääntö, johon vasen levy istuu. Niin tulkitsen että ihmiset tarkoittavat.

• Tykkään
Pagno
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.