1 422 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka kipsaan tämän ikkunan?
Tällä hetkellä peitän autotallini seinää OSB- ja kipsilevyillä, mutta olen tullut ikkunakohtaan, enkä tiedä, miten minun pitäisi edetä.
Käytän 25*50 rimoja. Rimojen taakse asetan sokkelipaperia suojatakseni puuta kosteudelta ja tasoittaakseni seinän täysin tasaiseksi. Rimoihin ruuvaan OSB- ja kipsilevyt. Jätän noin 1 cm raon ylös ja alas tuuletusta varten.
Mutta miten saan tämän ikkunan fiksattua siististi?
Käytän 25*50 rimoja. Rimojen taakse asetan sokkelipaperia suojatakseni puuta kosteudelta ja tasoittaakseni seinän täysin tasaiseksi. Rimoihin ruuvaan OSB- ja kipsilevyt. Jätän noin 1 cm raon ylös ja alas tuuletusta varten.
Mutta miten saan tämän ikkunan fiksattua siististi?
Muussa tapauksessa ehdotuksena on käyttää sementtipohjaista levyä tyyppiä minerit tai vastaavaa, koska kyseessä on autotalli.
Levy kestää kosteutta paljon paremmin ja on kestävämpi.
Voit myös huuhdella seinän, jos haluat.
Voisit myös käyttää hattuprofiileja suoraan seinää vasten, jolloin rakenne on vakaampi ja ikkunoiden ympärille on helppo tehdä ratkaisut.
Hattuprofiileilla on myös se etu, että ne eivät ole orgaanisia, tietysti.
Tai teräsrunkoja voi myös käyttää hyvin, tietysti.
Levy kestää kosteutta paljon paremmin ja on kestävämpi.
Voit myös huuhdella seinän, jos haluat.
Voisit myös käyttää hattuprofiileja suoraan seinää vasten, jolloin rakenne on vakaampi ja ikkunoiden ympärille on helppo tehdä ratkaisut.
Hattuprofiileilla on myös se etu, että ne eivät ole orgaanisia, tietysti.
Tai teräsrunkoja voi myös käyttää hyvin, tietysti.
Olen todella uusi tällä alueella. Varmaan ajattelet hyvää ideaa, mutta minun on vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Tarkoitatko, että minun pitäisi peittää ikkunakarmien "sisäpuoli" OSB-levyillä?L Liteavvarje sanoi:
Minulla on myös hyvät poravasarat, joten voisin avata aukkoa enemmän, jotta se näyttää enemmän tavalliselta ikkunalta? Ajattelin lähinnä niin, ettei levyt peitä lasitiiliä ja pienetä aukkoa.
Klikkaa tästä vastataksesi