4 606 lukukertaa ·
19 vastausta
5k lukukertaa
19 vastausta
Kuinka kiinnittää sisäseinä koolinkeihin?
Mitä aiot laittaa studion lattialle?
Sähköasentajana olen työskennellyt useilla elokuvateattereilla ja joissain studioissa, ja olen hieman utelias
Niissä rakennusprojekteissa, joissa olen ollut mukana, he yleensä kiinnittävät pari kerrosta jonkinlaista sementtipohjaista lastulevyä, joka on kumipuslien päällä ja eristeen välissä. Tietysti ilmaraolla pohjalevystä.
Sen jälkeen sisempi seinärunko seisoo tämän päällä. Ja katto ripustetaan kumipidikkeillä.
Ja siellä kuluu aika paljon akustiikkatiivistemassaa
Olen myös nähnyt "äärimmäisiä" keinoja yksinkertaisten sähkö- ja ilmanvaihtoyläpäisyjen toteuttamiseksi. Kaikki estääkseen sisä- ja ulkorakenteen "oikosulkemisen".
Lisäksi kannatan mexitegels ehdotusta tässä ylhäällä vastauksena ketjun kysymykseen.
Sähköasentajana olen työskennellyt useilla elokuvateattereilla ja joissain studioissa, ja olen hieman utelias
Sen jälkeen sisempi seinärunko seisoo tämän päällä. Ja katto ripustetaan kumipidikkeillä.
Ja siellä kuluu aika paljon akustiikkatiivistemassaa
Olen myös nähnyt "äärimmäisiä" keinoja yksinkertaisten sähkö- ja ilmanvaihtoyläpäisyjen toteuttamiseksi. Kaikki estääkseen sisä- ja ulkorakenteen "oikosulkemisen".
Lisäksi kannatan mexitegels ehdotusta tässä ylhäällä vastauksena ketjun kysymykseen.
Moi! Lattia on yksi kahdesta ratkaisusta, joissa on kumirenkaille asetettuja koolauksia. Kalliimpi tai halvempi. Punnitsen etuja ja haittoja toisiaan vastaan, budjetin ja niiden vaatimusten pohjalta, jotka minun oikeastaan tarvitsee asettaa (oman tarpeeni mukaan).Bloink sanoi:Mitä lattiaa aiot laittaa studioon?
Työskentelen sähköasentajana ja olen työskennellyt joidenkin elokuvateatterien ja studioiden kanssa, joten olen hieman uteliasNiillä rakennustyömailla, joilla olen ollut mukana, yleensä ruuviliimaavat pari kerrosta jonkinlaista sementtipohjaista lastulevyä, joka on kumituskeilla, joissa on eristys välissä. Tietenkin ilmavälillä laatan kanssa.
Sitten sisäseinärunko seisoo tämän päällä. Ja katto roikkuu kuminauhoilla.
Ja siinä menee melko paljon akustista tiivisteainetta
Ja olen nähnyt joitain "äärimmäisiä" toimenpiteitä muuten yksinkertaisten sähkö- ja ilmanvaihtoläpivientien vuoksi. Kaikki, jotta ei "oikosuljeta" sisä- ja ulkorakennetta.
Muuten äänestän mexitegelsin ehdotusta tuolla ylhäällä vastauksena ketjun kysymykseen.
Katto tulee olemaan vapaasti kantavia koolauksia, jotka asetetaan kelluvan lattian päälle. Sellainen on ajatus tänään ainakin.
Miksi ei käyttää äänisäleitä kuten SBH ehdottaa eikä laittaa mitään nykyisiin säleisiin ja seiniin?
Klikkaa tästä vastataksesi