Hei
Joskus asiat tehdään nurinpäin...
Minulla on hienot lattiat ja huonot katot. Vaihtaessani kattoja ajattelin asentaa lattialämmityksen alapuolelta.
Odotan, että lattialämmityslevyt voivat liikkua hieman lämpötilan vaihdellessa.
sony_045.jpg
Riittääkö mielestänne, että kiinnitän lattialämmityslevyt alapuolelta nitojalla, vai pitäisikö olla kunnianhimoisempi ja ruuvata lauta molemmille puolille levyä sen pitämiseksi ylhäällä?
Terveisin
Karl

L
Olen suorittanut tämän työn suurella vaivalla ja vaimon avustuksella, tuli hyvä, en ole varma siitä, että niittaus pitää, minulla on lyhyitä ruuveja (napit) jotka ovat sopivalla etäisyydellä.

• Tykkään
Karl_U
  • Laddar…
L
Ei taida onnistua lautojen asentaminen hyvin, lattia on liian ohut, otan kuvan miten olen tehnyt, mutta se ei tule foorumille ennen torstai-iltaa

L
Olen ottanut muutamia kuvia, voit katsoa itse ja esittää kysymyksiä.

• Putkien ja kaapeleiden asennus puupaneelien välissä.
  • Jakotukki ja putkisto seinällä keskeneräisessä rakennusprojektissa, jossa näkyy useita muoviputkia ja metallisia venttiilejä.
  • Kuva puurakenteesta, jossa näkyy metallilevy ja johdotuksia.
SSSS
Ja minä, joka ajattelin, että letkun asettaminen peltien sisään tavallisella tavalla oli hankalaa...
Ilman tietoa valitsisin varmaan ohuemman letkun tähän, koska Ø20mm ei ole kovin helppo taivuttaa haluamallaan tavalla.

L
Omani ovat Ø20mm
Se on oikea SSSS, hieman jäykkiä ja vastahakoisia. mutta huuhtelin VV niiden läpi, puutappi kummassakin päässä, ne olivat hyvin kilttejä, se mikä ei sujunut hyvin, oli että käänsin ne oman akselinsa ympäri, vaan niiden täytyy itse pudota kiertymään

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.