Epäonnistuminen, hieman liian pitkä 34 kilon kivilevy (minun on täytynyt tulla heikoksi, arvioin huomattavasti enemmän).
2s19pbp.jpg

Turvallinen työympäristö...
2lw9kwy.jpg

Valmistelut
2d2hczp.jpg
x6slg.jpg
f1lb7o.jpg

Melua
5kk8x5.jpg
2jafdde.jpg

Voitto, yksi kappale eteishyllyä, yksi levy jäljellä sahata ja tuntematon määrä häiriintyneitä naapureita...
1115oht.jpg
9053j8.jpg

Viimeksi muokattu:
Pidän siitä, että olet vienyt konseptin bordssåg ihan uudelle tasolle ;) Mutta totta, sen pystyi tekemään asunnossa liikaa pölyämättä. Itse olisin varmaan tehnyt sen vapaalla kädellä sopivalla terällä kulmahiomakoneessa... ulkona!

Hahah ihanaa!

:D Todella viihdyttävää - muistuttaa minua siitä, millaista oli asua asunnossa...

Herra Jumala, miten nauroin! Tack siitä, nyt perjantai-iltani kevenee heti!
Lupaan vastata, kun projektini alkaa lokakuussa, vaikka varmasti vältän kuvan, jossa on samankaltainen työvaatetus...

Mutta en ymmärrä, mitä levy tekee pyörähuoneessa? Mutta sillä ei ole juurikaan merkitystä...

Hehe...tarpeen keksintöjen äiti.

Arvaan, että vietät aikaa Failblog:ssa kommenttien perusteella. :D

On pakko vähän antaa periksi, kun tekee tyhmyyksiä. Pölyä ei onneksi tule, koska vesi sitoo kaiken. Vähän "mutaiseksi" se tosin menee. Ja enhän voi mennä ulos tuollaisena. Ihmiset voisivat nähdä minut...

Siinä oli juuri äskettäin kuusi polkupyörää. Pian toivottavasti on enää kolme jäljellä. Kyltissä oli kai hieman humoristista itsekritiikkiä.

Eräs naapuri koputti ja kysyi, olinko minä se, joka melusi ja aionko jatkaa huomenna. Hänellä oli yötyö ja hän halusi nukkua huomenna. Ilmoitin iloisesti, että minäkin menen töihin ja huomenna olisi hiljaista =)

Laajakulmani ei riittänyt, joten jouduin vähän paikkaamaan. Mietin, että laittaisin kolmannen hyllyn yläpuolelle. Minulla on yksi levy lisää. Ei kuitenkaan enempää käteviä teräspalkkeja, ei ainakaan kokopitkää.
2hxsj86.jpg

Failblog, kyllä, kävin läpi kaikki viestit jokin aika sitten. Ehkä on aika päivittää itsensä. Olen myös katsonut läpi ensimmäiset 30000 istheshit =)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.