Y
Olen pitkään harkinnut gärdsgårdsstaket, mutta samalla olen ollut skeptinen sen karkealle ulkonäölle.
Näin sitten version, joka oli jotain välimaastoa gärdsgård ja modernin aidan välillä, josta pidin.
Vanha puurakenteinen portti ja aita, joka yhdistää perinteisen ja modernin ilmeen, taustalla talo ja puita.

Joten nyt ajattelin luonnostella piirustuksen Sketchupissa, jotta voisin suunnitella mitä tämän rakentaminen maksaa.
Mietin valmiiksi halkaistuja 6-7 cm tankoja. Epävarma mitä materiaalia itse "kehykseen" käytetään.

Mutta, kuinka kaukana toisistaan tolpat yleensä ovat ja mikä on tavallinen korkeus farmariaidalle päiväkodin ympärillä ja vastaavissa, 130?

• Tykkään
AliceFrida
  • Laddar…
S
Sanot päiväkoti, mitä aiot vastaanottaa?

Y
Minä olen se, joka pitää standardeista. Ajattelen, että kunnalliset toiminnat noudattavat määrättyjä säädöksiä ja että on viisasta seurata niitä. Onhan joka puolella farmarstaket, ja ehkä on hyvä seurata yleisintä, jotta voi käyttää niiden tarvikkeita/porteja ilman, että siitä tulee kummallista.

Menin ulos tämän kysymyksen kanssa vähän liian aikaisin tunnen. Olisi pitänyt tutkia enemmän aitauskuvia ja päättää, miltä tolppien ja niin edelleen pitäisi näyttää, koska se on todennäköisesti melko ratkaisevaa vakautuskysymyksessä.

Viimeksi muokattu:
S
Onko sinulla sellaisia aitoja lähelläsi, niin katso niitä ja mittaa, tunne kuinka tukevia ne ovat. Se riippuu selvästi siitä, mitä maassa on ja mihin kiinnittää tolpat. Etäisyys noin 1,5-2 metriä, portti, joka on noin 1,-1,2 metriä, on aika hyvä malli. Korkeus noin 1,10 ylös normaalisti on noin 80 cm, en voi sanoa tarvitsetko rakennuslupaa, mutta muistelen, että maksimi on 1,2 m ilman.

• Tykkään
Yrrol
  • Laddar…
Y
Totta. Nyt kun luen kunnan sivua, hävisi kipinä ja ymmärrys siitä, miksi niin harvoilla on aita tänään.

• Tykkään
skutten11
  • Laddar…
S
Näet, eri viranomaisten sääntöjen ja päätösten myötä on monia kuoppia, joihin voi mahdollisesti pudota, kuten sanotaan. Jos sinulla on kulmatontti, jolla on kadut vieressä, on pahempaa aitojen tai pensasaidan korkeuksien kanssa. Toivottavasti löydät jonkun, joka sopii sinun tapaasi, älä luovuta.

Yleisin ongelma useimmissa puuaidoissa on, että päätypuu on suojaamaton ylöspäin. Se rajoittaa käyttöikää huomattavasti. Yritä löytää muotoilu, jossa yläsuojus antaa suojaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.