I
Hei,

Hakkuin pois epätasaisuuksia ja rakensin vähän laastilla venttiilin, jotta voitiin asentaa oikea sisäosa suodattimella. Olin pakotettu rakentamaan sen kahdessa erässä (2 päivää), koska sen piti kovettua vähän ennen kuin voitiin laittaa päällimmäinen kerros. Olen kastellut noin 2-3 kertaa kahden päivän aikana nyt. Kuinka kauan vielä pitäisi kastella ennen kuin voin kiinnittää sisäosan ja odottaa muutaman viikon ennen maalausta?

Ilmastointiaukko seinässä, jossa on epätasainen laasti. Aukko on valmiina sisäosan ja suodattimen asentamista varten. Pyöreä ilmanvaihtoaukko seinässä, ympärillä harmaata laastia. Aukon sisällä näkyy metalliritilä. Venttiilin sisäpuoli, jossa epätasaisuudet on tasoitettu laastilla. Venttiilissä näkyy metalliristikko ja ympärillä on rakennusjätettä. Ulkoseinän ilmanvaihtoaukko, ympärillä uutta rappausta ja valumajälkiä kosteudesta, tiilipinta ylhäällä, vesivuoto merkkinä huollosta.

N
Onko se cementbruk A?
Jos olet kastellut tänäänkin, niin se riittää.
Kai riittää vain sisäosan kiinnitys ja maalaus 4-7 päivän päästä.

• Tykkään
Ironside
  • Laddar…
I
Se on Finja Puts- & murbruk C 25kg. Kyllä, olen kastellut sitä pari kertaa päivässä. Ensimmäinen osa tehtiin tiistaina, viimeinen lisäys koko aukon täyttämiseksi tehtiin keskiviikkona. Tällä hetkellä se tuntuu erittäin vakaalta, enkä näe, että se olisi halkeillut.

Joten painan sisäosaa tänä iltana ja annan kulua viikon ennen kuin maalaan sen.

Viimeksi muokattu:
N
Kuulostaa hyvältä, yleensä voi maalata noin viikon kuluttua.

• Tykkään
Ironside
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.