Ostin kolme Lundbergsin 45 mm pyöreää tammikaidepätkää. Ne myydään 2300 mm paloina. Tarvitsen kuitenkin jatkamista, mutta en löydä mistään tietoa MITEN!

Kaiteessa on 10 mm reikä kummassakin päässä, mikä luultavasti on tarkoitettu loppunupin kiinnittämiseen. Kun leikkaan tarvitsemani pätkän, tämä reikä katoaa.

Beijerin kaveri ehdotti, että voisin laittaa hieman 10 mm pyörötankoa ja liimata jatkoskohdassa, mutta en usko että se kestää. Mielestäni olen lukenut jostakin, että tähän tarkoitukseen on olemassa "skarvbult". Tietääkö joku?

/C

Käytin puutappia, vähintään 10mm. Uuden reiän poraaminen on kuin lähettäisi jonkun kuuhun... Ehkä helpompaa, jos on paremmat työkalut. Näin tein. Sahaa 7 cm pala, jota käytetään mallipalana. Poraa sen läpi mahdollisimman suoraan. Anna sitten palan pyöriä vapaasti porassa, nyt näkyy selvästi, kuinka vinosti olet oikeasti porannut. Paina hiekkapaperi puunsyitä vasten, kunnes se on täysin tasainen. Käytä sitten mallipalana. Toimi minulle. Jos on paremmat työkalut, se on ehkä 100 kertaa helpompaa. Joten olen itse alkanut lukea työkaluketjuja...

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Tein liitokseni dominokoneella, mutta sinun täytyy silti pitää liitosta kaidepidikkeellä. Muuten se tulee murtumaan.

Olen ostanut kaiteen ja käsijohteen Crosinox.se:stä 45 Ek käsijohteella.
Nämä liitetään erityisillä kiinnityksillä ja ruostumattomilla päillä, jos niistä pitää.
Olen käyttänyt http://www.crosinox.se/product.aspx?ProdId=E604

Käytä 10mm kierrevarsi ja Polyuretaaniliima. Istuu kuin vuori.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.