1 550 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Kuinka asentaa leuanvetotanko kipsiseinään?
Hei!
Olen ajatellut ostaa ja asentaa "pull-up bar" portaikkoon kahden kipsiseinän väliin kotona.
Eli ei ovenkarmiin kuten usein tehdään.
Tällainen: https://mikkaofsweden.se/collections/all/products/havracke-i-tra-dragstang
Se näyttää kiinnittyvän kahdella ruuvilla kummallekin puolelle ja kuorma kohdistuu suoraan alas, ja ajattelen, että kipsin pitäisi olla vahvimmillaan verrattuna ulos vetämiseen?
Ajattelin käyttää kahta mollyproppua. Uskotko, että se voi toimia?
Luulen, että kotona on metallikoolauksia ja mietin myös, olisiko parempi ruuvata niihin?
Tai ovatko metallikoolaukset heikompia?
Mitä mieltä olet?
Olen ajatellut ostaa ja asentaa "pull-up bar" portaikkoon kahden kipsiseinän väliin kotona.
Eli ei ovenkarmiin kuten usein tehdään.
Tällainen: https://mikkaofsweden.se/collections/all/products/havracke-i-tra-dragstang
Se näyttää kiinnittyvän kahdella ruuvilla kummallekin puolelle ja kuorma kohdistuu suoraan alas, ja ajattelen, että kipsin pitäisi olla vahvimmillaan verrattuna ulos vetämiseen?
Ajattelin käyttää kahta mollyproppua. Uskotko, että se voi toimia?
Luulen, että kotona on metallikoolauksia ja mietin myös, olisiko parempi ruuvata niihin?
Tai ovatko metallikoolaukset heikompia?
Mitä mieltä olet?
Vaikka kuormitus on enimmäkseen vertikaalinen, siihen kohdistuu dynaamisia voimia, kun vedät/painat itseäsi ylös ja lasket kehoa alas. Toinen ruuvi on lähellä toista, joten ei ole paljon kipsilevyä, joka kestäisi näitä voimia. Jos voit asettaa ruuvit metallikoolaukseen, se saattaa toimia, kunhan löydät hyvän ruuvin, jossa on kunnolliset kierteet, jotka purevat metalliin.
Laittaisin laudat kummallekin puolelle, jotka ulottuvat aivan lattiaan asti. Sitten kiinnittäisin tangon niihin.A Andreascanr sanoi:Hej!
Olen ajatellut ostaa ja asentaa "pull-up bar" portaissa kahden kipsilevyseinän väliin kotona.
Ei siis ei ovenkarmiin, kuten usein tehdään.
Tällainen: [linkki]
Se näyttää kiinnittyvän kahdella ruuvilla kummallekin puolelle ja kuormitus tulee suoraan alaspäin, ja ajattelen, että kipsilevyn pitäisi olla vahvimmillaan verrattuna ulospäin vetämiseen?
Ajattelin käyttää kahta mollyproppua. Luuleeko, että se voi toimia?
Luulen, että täällä kotona on metallirunkoja ja mietin myös, olisiko parempi ruuvata niihin?
Vai ovatko metallirungot heikompia?
Mitä mieltä olette?
Haha - joo, ne ovat yleensä hieman tarkkoja...A Andreascanr sanoi:
Vähän kuin talousvaliokunta, joka ei lainkaan näe tarvetta kuukausittaiselle, runsaalle budjetille työkaluhankintoihin... vaan jääräpäisesti haluavat, että on paljon tärkeämpää ostaa kukkia, siemeniä ja multaa... 🙄
Lattar näkyvät huomattavasti vähemmän, mutta antavat joka tapauksessa huomattavasti enemmän kiinnityspisteitä. Jos maalaat ne seinän kanssa samaan väriin, niitä tuskin huomaa.
Vaakasuoraan kahden tukipuun väliin ja sitten muutama Molly niiden väliin, mukaan lukien asennusreiät.
Vaakasuoraan kahden tukipuun väliin ja sitten muutama Molly niiden väliin, mukaan lukien asennusreiät.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
företag som bara monterar
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Montera badrumsskåp på metallskena som bara är skruvad på höger halva?
Badrum -
Hur demontera skjutbara altandörrar?
Altan & Uteplats -
montera bärläktsteg från jem och fix
Tak & Vind -
Kiinnitä leuanvetotanko seinään
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka