Minun täytyy kai selventää, että se oli pelkkä vitsi, ettei puolet rakennusalan ihmisistä menetä vähäistä luottamusta, jonka olen mahdollisesti rakentanut täällä :wow:
Kiinnitä lista niin kuin ajattelit. Levitä sinne maalaussaumamassa niin, että kaikki liitokset häipyvät. Maalaa sitten koko karmit mukaan lukien listat.
Olisin kokeillut tehdä pieniä paloja jäljelle jääneestä lattiasta, jotka sopivat juuri reikien sisään. Se ei tule olemaan 100, mutta luultavasti parempi kuin mitä voi ratkaista kolmioleistalla.
Toinen vaihtoehto, jos kyseessä on oviaukko, on laittaa matala kynnys, joka sopii profiiliin.
Aika paljon työtä, mutta rehulohko, kuten joku ehdotti aiemmin, voi varmasti ratkaista sen osittain. Saat toki erilaista asunnossa. Nyt ei näy, mutta epäilen, ettei se, joka auttoi sinua, poistanut myöskään lattialistoja. Kvarttijalusta on varmaan mitä on, puolittain hyvä tulos parhaimmillaan. Sitten on vielä se, että sitä katsoo hyvin tarkasti, kun se on uusi, mutta unohtaa ajan myötä. Onnea matkaan, siitä tulee varmasti ihan hyvä kumminkin.
Ja va då då?
Hjälpte Malmgren lite i lägenheten, han var iaf nöjd
Haha
Olin ensin hieman epävarma siitä oliko kyseessä vitsi vai ei, sitten tuli tämä viesti ja antoi vastauksen...
Vastaus siitä, että vietän liikaa aikaa foorumilla, sillä tajusin heti kenestä oli kyse ja että tämä EI olisi ollut OK hänen asunnossaan....
Ehkä on aika kirjautua ulos?
Mutta on aika TS:n kirjautua sisään, ei aloiteta ketjua ja jätetä sitä tuuliajolle tällä tavalla. Voimme yhtä hyvin käyttää ketjua johonkin muuhun... Ehdotuksia kenelläkään?