Olen saanut apua laminaattilattian asennuksessa asunnossani, ja minun pitäisi itse asentaa kolmiolistoja. MITEN minun pitäisi toimia tässä? Kiitollinen kaikesta avusta, jonka voin saada! Katso kuva alla.
No, joko leikataan lista ja karmit poikki ja laitetaan lattia alle tai sitten leikataan siististi pistosahalla lattiaan asentamisen aikana. Vähän vaikeaa pelastaa tilanne nyt ilman, että se näyttää amatöörimäiseltä.
Joo, kaikki voidaan tehdä enemmän tai vähemmän hyvin, ja tämä ei varmasti ollut paras ratkaisu. Mutta nyt tilanne on mikä on...
Saat varmasti useita ehdotuksia tämän ratkaisemiseksi; jotkut hyviä, toiset vähemmän hyviä — näin se on foorumilla.
Joku ehdotuksista voi ratkaista ongelmasi. Uskon, että saat apua.
Valitettavasti apu ei ehkä tule minulta, sillä maallikkona tämä ei ole jokapäiväistä puuhaa minulle, mutta aion kuitenkin (koska tämä on foorumi ja amatööritkin saavat ilmaista itseään ) esittää muutamia spontaaneja ajatuksia:
1: laita neljänneslista kehykseksi karmien ympäri (oletan, että lista silloin peittää reiät lattiassa) ja täytä tila listan ja karmin välillä (eli "kehyksen" sisällä, jonka lista muodostaa) lateksilla tai pakkelilla ja maalaa täyttö karmin sävyiseksi. Onko se outo ratkaisu? Kyllä, mutta nyt meidän on yritettävä pelastaa majoneesi ja vieraat istuvat pöydässä...
2: sama kuin edellinen, mutta järjestä lisäksi lista niin, että kulmat eivät ole 90 astetta vaan "tylsiä" (pahoittelen, olen täydellinen idiootti selittämään ajatuksiani. Mikä voi johtua tavastani ajatella...) niin, että reiät lattiassa peittyvät. Kuten aiemmin, täytä kehys karmin suuntaan.
3: täytä aukot pienillä laminaattipaloilla, jotka liimaat lattiapinnan reunoihin, aseta neljänneslistat kuten alun perin suunnittelit ja unohda koko asia. Kyllä, pieniä saumoja jää, mutta kuka niitä etsii?
Onnea matkaan, uskon, että ongelma ratkeaa (ilman minun mietintöjäkin)!
//Ronnie
Voit kokeilla asettaa uuden smygen nykyisen päälle ja laittaa klackfoder klacken seinää vasten, niin ehkä voit piilottaa sen siihen. Kvartstav näyttää huonolta, miten ikinä asetat sen. Muuten, kuten Stefan N kirjoittaa, mutta nyt on jo myöhäistä, kun lattia on jo paikallaan.
Olen samaa mieltä edellisen puhujan kanssa, etkö voisi ottaa esille ja tehdä uudelleen? En usko, että kolmikulmalista auttaa mitään tällä hetkellä. Jos ei voinut ottaa esille, luultavasti palapelin pienet laminaattipalikat ja teen parhaani unohtaakseni sen.
Minun täytyy kai selventää, että koko juttu oli vitsi, jotta ei puolet byggahus menetä sitä vähäistä luottamusta, jonka olen mahdollisesti täällä rakentanut :wow:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.