Hei,

Olen laittamassa kipsiä huoneeseen ja olen nyt tullut ikkunan kohdalle.

Kun otin pois listan ikkunan ympärillä, se näytti seuraavalta:

Ikkunan viereisen seinän luota poistettu vuorilista, näkyvissä vanhaa sanomalehtipaperia ja gyprokki, noin 1 cm paksu tretex-levy.

Kuten kuvasta näkyy, levy on yli 1 cm paksu.
Mittari mittaa ikkunan syvennyksen paksuutta, paljastaen koolikorkin ja sanomalehtipaperin vuorauksen kyseisessä puretussa ikkunassa.

Sanomalehtipaperin takana näkyy karmin.
Käsi vetää pois ikkunan vieressä olevaa paneelia näyttäen sen takana olevan vanhan sanomalehden ja ikkunapuitteen.

Miten minun tulisi tehdä kipsin kanssa, pitäisikö minun laittaa se linjaan kolmikerroslevyn kanssa ja sen jälkeen asettaa lista ikkunan ympärille, vai tarvitseeko minun "rakentaa ulos" levyllä ensin karmin tasolle, joka on yli 1 cm paksu, ja sen jälkeen asettaa kipsi, myös rakennetun osan päälle?

Jos vuori on riittävän leveä peittämään karmin ja kolmikerroslevyn väliltä, sinun ei tarvitse täyttää koko väliä, mutta luultavasti sinun täytyy kehystää ovi niin, että vuori istuu suorassa karmista levyyn. Jos vuori on liian kapea, sinun täytyy täyttää ja asettaa kipsi kolmikerronlevyn ulkopuolelle etäisyyden vähentämiseksi.

• Tykkään
Ormriauga
  • Laddar…

Paras vastaus

Aseta kipsi linjaan treetexin kanssa. Sitten teet karmiin välin listalla, joka on yhtä paksu kuin kipsi ja treetex yhdessä.

Fulkemisten
Haluat kipsin vuorauksen alle. Sitten voit laittaa salning pieneen ikkunasyvennykseen, joka muodostuu. 6 mm kipsi ei kestä ilman tukea, joten todennäköisesti sinun täytyy rakentaa jotain levyä siihen, missä kolmilevy päättyy, erityisesti jos aiot asettaa vuorauksen juuri siihen. Jos sinulla on mahdollisuus vaihtaa 13 mm kipsiin, tee se, myös paljon helpompi tasoittaa hyvällä tuloksella ja käsitellä yleisesti.

Edit: pucktrea.

• Tykkään
Ormriauga
  • Laddar…
Kiitos ja kumarrus palautteesta!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.