39 438 lukukertaa ·
15 vastausta
39k lukukertaa
15 vastausta
Kudonnanauha kipsisaumassa?
Sivu 1 / 2
Käytä ehdottomasti remsaa!! Olen kunnostamassa taloa, jossa entinen omistaja on asentanut helvetin paljon seinä-kipsiä ja näkee heti, mihin hän on laittanut remsat ja mihin hän on "unohtanut". Niissä kohdissa, joissa ei ole remsaa, sauma-aine on halkeillut ja se näyttää suoraan sanottuna tosi kamalalta!
/Kristian
/Kristian
Hei.
Jos aiot tapetoida ja sinulla ei ole liian suuria alueita, ostaisin husfix. On turhauttavaa, kun kitti kutistuu. Ehkä olen huono kitin levityksessä, mutta ei ole väliä kuinka tarkka olen, aina ilmestyy jokin pieni varjo. Husfix on suhteellisen kallis, mutta täytyy laittaa vain kerran, koska se ei kutistu.
Onhan olemassa hauskempia asioita käyttää aikaa.
Jos aiot tapetoida ja sinulla ei ole liian suuria alueita, ostaisin husfix. On turhauttavaa, kun kitti kutistuu. Ehkä olen huono kitin levityksessä, mutta ei ole väliä kuinka tarkka olen, aina ilmestyy jokin pieni varjo. Husfix on suhteellisen kallis, mutta täytyy laittaa vain kerran, koska se ei kutistu.
Onhan olemassa hauskempia asioita käyttää aikaa.
Paperinauhat ovat joustavia kahteen suuntaan. Ne sopivat siten erittäin hyvin puutaloihin.
Lasikuitunauhat ovat jäykkiä yhdessä suunnassa, mikä sopii parhaimmillaan, kun on kuollut rakenne.
Katso myös täältä:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1112126400;start=2#2
Lasikuitunauhat ovat jäykkiä yhdessä suunnassa, mikä sopii parhaimmillaan, kun on kuollut rakenne.
Katso myös täältä:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1112126400;start=2#2
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 188 viestiä
Mikä siinä on vikana, että ruuvataan peltiä kaikkien saumojen ja kulmien taakse? Sehän yleensä riittää.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 188 viestiä
Sinne tulee laittaa metallinauhat taakse. Et saa olla sellaisia saumoja muualla kuin katossa.abel48 sanoi:
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä