Aion asentaa ränniä Attefallshusetin katolle. Tarkoituksena on olla syöksytorvi vain toisella puolella. Kaiken kaltevuuden tulee siis mennä yhteen suuntaan. Etäisyys on 7,5 metriä. Ajattelin noin 1 cm kallistusta per metri. Riittääkö se?
Aion asentaa rännin pikku taloon. Tavoitteena on olla syöksytorvi vain toisella puolella. Kaikki kallistukset tarkoittavat siis, että ne menevät yhteen suuntaan. Etäisyys on 7,5 metriä. Ajattelin noin 1 cm kallistusta metriä kohden. Riittääkö se?