Aion rakentaa pergolan ja ajattelin käyttää kiinnikkeitä alla olevan mukaisesti (tai vastaavia toisen toimittajan kautta). Tyylikäs ja helppo yhdessä 90x90 tolppien kanssa. Nyt ongelmaan.

Haluan kaltevuutta ylärimoihin, koska pergolan pitäisi olla taloa vasten ja siten esteettisesti miellyttävämpi (mutta se tarkoittaa tolppia takana). Löytämäni kiinnikkeet ovat vain 90 asteen kulmalla, tietääkö kukaan, onko vastaavia, mutta tietyllä kaltevuudella?

https://www.bygghemma.se/hus-och-by...fasten/dubbelt-hornbeslag-plus-cubic/p-277534

/Erik
 
Miksi et jättäisi beslagit pois, sahaisi tolpat viistoon haluamallasi kulmalla, liimaisi ja ruuvaisi kiinni överliggarna? Itse tehty tällä tavalla kymmenen vuotta sitten, kestää yhä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.