Minulla on lasitettu parveke, jonne haluaisin ripustaa kaksi riipputuolia.
Yhdistys on hyväksynyt, että saan porata 6 cm kattoon, joka on betonista. Mutta mitä tulppia/ruuveja on olemassa, jotka voi kiinnittää siihen pieneen tilaan ja jotka kuitenkin kestävät noin 75–80 kg?
Laajennuspultti, jossa on M10-kierre, asennettuna oikein tuntuu mielestäni turvalliselta valinnalta. Sitten voi ruuvata sisäkierteisen silmukan ja varmuuden vuoksi lukkomutterin.
Nopea googlaaminen osoittaa, että et ole ensimmäinen, joka kohtaa tämän.
Kuten GK100 ehdottaa, on olemassa hieman erilaisia kiinnikevariaatioita.
Myös jousia, jotka vaimentavat "nykäystä", on saatavilla:
Yksittäinen expanderbultti pitää varmasti, mutta sen on oltava täysin oikein asennettu.
Jollain yllämainitun kaltaisella kiinnikkeellä, kuorma jakautuu miellyttävällä tavalla.
Se oli aika kallis mielestäni, 838 bopp - mutta se tekee työn, ja sehän tehdään vain kerran. Voisi löytää jotain edullisempaa ehkä?
Yksin vai ei? Olen varmaankin hieman alle keskitason kätevyydessä, ehkä 4,5 kymmenen pisteen asteikolla (missä 10 ovat sellaisia, jotka iloisesti nikkaroivat omia huonekalujaan ja puhuvat eri sellakatyypeistä...) olisin tehnyt sen itse.
Tai mene lähimpään seppään ja tilaa, jos olet onnekas, ne valmistuvat sillä aikaa kun hoidat pari asiaa ja niissä on juuri niin monta reikää laajennuspultteja varten kuin haluat. Kuitenkin joudut todennäköisesti maalaamaan ne itse.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.