Mitä kustannuksia voi odottaa kaikista ikkunoista taloon?

Nopeasti laskettuna minulla on noin 17 normaalia ikkunaa ja kolme parvekeovea.

Olen budjetoinut 60 000:- ikkunoille ja 6 000:- parvekeoville. Riittääkö tämä?

En halua mitään äärimmäisiä superduperikkunoita, mutta en myöskään halua ostaa roskaa, vaan kohtuullisen hyvin eristäviä ikkunoita. Parvekeovien tulisi olla mieluiten mahdollisimman murtovarmoja (ainakin kaksi niistä), mutta ehkä siihen voi ostaa lisävarusteita ratkaistakseen?

Onko samalla jollakulla suosituksia hyvästä ikkunatoimittajasta?
 
Meidän ikkunamme (Elit) maksavat keskimäärin noin 3000:-/kpl ja parvekkeen ovet maksavat muistini mukaan yli 5000:-/kpl.
 
Olen budjetoinut 60 000:- ikkunoille ja 6 000:- parvekeoville. Riittääköhän tämä uskoakseni?
6000:- kolmen parvekeoven varten ??? 6000:- kappale kuulostaa kohtuulliselta, jos edes se riittää. Itse katselen parvekeovia (tosin kokonaan lasitetun kuplautuvan oven) ja se maksaa noin 15000:-

Toimittajista on paljon valinnanvaraa. Elitfönster on yksi suurimmista, ja heillä on melko kohtuulliset hinnat sekä laaja valikoima. Itse katson Trarydfönsteriä, koska heillä on parvekeovi, johon olen ihastunut. Mene [ftp]www.lantbruksnet.se[/ftp] ja etsi ikkunatoimittajia.

Jesca_j: Siinä olit nopeampi ;)
 
Seuraavat tarjoukset (huom., 3 eri jälleenmyyjää) saimme ikkunoistamme/parvekeovistamme.

Elit. 86tkr
Lenhovda. 67 tkr
Traryd: 56 tkr
 
Sinun pitäisi luultavasti lisätä 10.000:- oviin. Ikkunat voit selvitä 60.000:- jos ne eivät ole liian suuria. Olen itse ostanut sekä Elit että Lenhovda-ikkunoita ja ollut tyytyväinen, joten voin suositella niitä!
 
Hei.

Osta aluminium, teidän ei koskaan tarvitse maalata, vain vahata.
Sain tarjouksen 28 ikkunasta ja 3 parvekeovesta.

Tanumfönster 107000 kr.
Traryd 105000 kr
H fönster i Lysekil. 113 000 kr.

Luonnollisesti otimme kalleimman, kaikki puusepät, joiden kanssa olemme puhuneet, sanovat että h ikkuna on paras, tarkista laatu äläkä tuijota sokeasti hintaa. Soita ympäriinsä ja kysy, ketä paikalliset rakentajat suosittelevat. Ota nämä, vanhoilla kirvesmiehillä on usein oikea.

Terveisin PUTTE
 
Sain tarjouksen 32 ikkunasta (joista 6 on päätyikkunoita, vinoja) ja 3 parvekkeen ovesta assa-lukoilla täydellisesti 100 000 kruunua Orama ikkunat, joka on alumiini/muovi-ikkuna, joka vaikuttaa mielestäni todella hyvältä, onko kenelläkään kokemuksia?
 
Tsekkaa myös ERA-ikkunat, vaikuttavat hyviltä ja halvilta U=1.2
 
Juuri nyt kannattaa soittaa Faringe Sågille Sollentunassa. Teille, jotka ostatte niin monta ikkunaa kuin täällä puhutaan, on 33% listahinnasta voimassa. Se on yleensä melko vaikeasti voitettava tarjous.
 
ClasseClas
MathiasS sanoi:
Juuri nyt pitäisi soittaa Faringe Sågiin Sollentunassa. Teille, jotka ostatte niin monta ikkunaa kuin täällä puhutaan, on 33% listahinnasta. Se on yleensä melko vaikeasti voitettavissa.
Vällingby hyvänen aika!! ;)
 
Benno. sanoi:
Vinsta. Niiden hämärien bilverkstäderien takana tien päädyssä. Ja kaikki mitä sieltä ostaa on jostain syystä paksun harmaan pölykerroksen peitossa.
Hups, tämän piti käsitellä ikkunoita...
Ikkunat toimitetaan suoraan tehtaalta kotiisi, joten pölyä et varmasti kohtaa silloin.....
 
C
18 ikkunaa 4 ovea 3 lasia Elitfönster aurinkosuodattimella ja alumiinipinnalla paikalliselta kauppiaalta 75800:-. Ne ostimme

carra ;D ;D ;D
 
Faringe on taitava, mutta pian useammat alkavat myydä ikkunoita 25% alennuksella, kun eräs ikkunatoimittaja aloittaa kampanjansa noin viikon kuluttua.
lisäksi ei ehkä tarvitse maksaa kaikkea kerralla, kuten täytyy Faringe:lla.
 
SP?
 
japp
SP-ikkuna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.