13 934 lukukertaa ·
21 vastausta
14k lukukertaa
21 vastausta
Ikkunoiden kustannukset?
Sivu 1 / 2
Mitä kustannuksia voi odottaa kaikista ikkunoista taloon?
Nopeasti laskettuna minulla on noin 17 normaalia ikkunaa ja kolme parvekeovea.
Olen budjetoinut 60 000:- ikkunoille ja 6 000:- parvekeoville. Riittääkö tämä?
En halua mitään äärimmäisiä superduperikkunoita, mutta en myöskään halua ostaa roskaa, vaan kohtuullisen hyvin eristäviä ikkunoita. Parvekeovien tulisi olla mieluiten mahdollisimman murtovarmoja (ainakin kaksi niistä), mutta ehkä siihen voi ostaa lisävarusteita ratkaistakseen?
Onko samalla jollakulla suosituksia hyvästä ikkunatoimittajasta?
Nopeasti laskettuna minulla on noin 17 normaalia ikkunaa ja kolme parvekeovea.
Olen budjetoinut 60 000:- ikkunoille ja 6 000:- parvekeoville. Riittääkö tämä?
En halua mitään äärimmäisiä superduperikkunoita, mutta en myöskään halua ostaa roskaa, vaan kohtuullisen hyvin eristäviä ikkunoita. Parvekeovien tulisi olla mieluiten mahdollisimman murtovarmoja (ainakin kaksi niistä), mutta ehkä siihen voi ostaa lisävarusteita ratkaistakseen?
Onko samalla jollakulla suosituksia hyvästä ikkunatoimittajasta?
6000:- kolmen parvekeoven varten ??? 6000:- kappale kuulostaa kohtuulliselta, jos edes se riittää. Itse katselen parvekeovia (tosin kokonaan lasitetun kuplautuvan oven) ja se maksaa noin 15000:-
Toimittajista on paljon valinnanvaraa. Elitfönster on yksi suurimmista, ja heillä on melko kohtuulliset hinnat sekä laaja valikoima. Itse katson Trarydfönsteriä, koska heillä on parvekeovi, johon olen ihastunut. Mene [ftp]www.lantbruksnet.se[/ftp] ja etsi ikkunatoimittajia.
Jesca_j: Siinä olit nopeampi
Hei.
Osta aluminium, teidän ei koskaan tarvitse maalata, vain vahata.
Sain tarjouksen 28 ikkunasta ja 3 parvekeovesta.
Tanumfönster 107000 kr.
Traryd 105000 kr
H fönster i Lysekil. 113 000 kr.
Luonnollisesti otimme kalleimman, kaikki puusepät, joiden kanssa olemme puhuneet, sanovat että h ikkuna on paras, tarkista laatu äläkä tuijota sokeasti hintaa. Soita ympäriinsä ja kysy, ketä paikalliset rakentajat suosittelevat. Ota nämä, vanhoilla kirvesmiehillä on usein oikea.
Terveisin PUTTE
Osta aluminium, teidän ei koskaan tarvitse maalata, vain vahata.
Sain tarjouksen 28 ikkunasta ja 3 parvekeovesta.
Tanumfönster 107000 kr.
Traryd 105000 kr
H fönster i Lysekil. 113 000 kr.
Luonnollisesti otimme kalleimman, kaikki puusepät, joiden kanssa olemme puhuneet, sanovat että h ikkuna on paras, tarkista laatu äläkä tuijota sokeasti hintaa. Soita ympäriinsä ja kysy, ketä paikalliset rakentajat suosittelevat. Ota nämä, vanhoilla kirvesmiehillä on usein oikea.
Terveisin PUTTE
Sain tarjouksen 32 ikkunasta (joista 6 on päätyikkunoita, vinoja) ja 3 parvekkeen ovesta assa-lukoilla täydellisesti 100 000 kruunua Orama ikkunat, joka on alumiini/muovi-ikkuna, joka vaikuttaa mielestäni todella hyvältä, onko kenelläkään kokemuksia?
Faringe on taitava, mutta pian useammat alkavat myydä ikkunoita 25% alennuksella, kun eräs ikkunatoimittaja aloittaa kampanjansa noin viikon kuluttua.
lisäksi ei ehkä tarvitse maksaa kaikkea kerralla, kuten täytyy Faringe:lla.
lisäksi ei ehkä tarvitse maksaa kaikkea kerralla, kuten täytyy Faringe:lla.