Etsin kosteudenkestäviä MDF-levyjä vähän päätykoristeiksi, joita aion laittaa talooni. Ne maalataan pohja- ja pintamaalilla ja saavat tietysti jo siinä hieman kosteudenkestävyyttä, mutta jos itse materiaali olisi kosteudenkestävää, se olisi parasta, koska tämä vaatii jonkin verran työtä.

Tähän mennessä olen saanut vihjeitä läpikärjellä kyllästetystä, vihreästä Fibrapanista:
Fredricsons

Kosteudenkestävä vihreä MDF löytyy myös täältä:
Träbutiken

Onko kenelläkään muuta vinkkiä jostain, joka olisi helpompi löytää, esim. lähimmässä rakennustavaratalossa?

Kiitos/Jesper

Ehkä voisit käyttää öljykarkaistua plywoodia? Mitä käytetään veneisiin.

Se kuulostaa siltä, että Tricoya voi olla juuri sitä, mitä etsit. En ole itse käyttänyt sitä, mutta sen pitäisi toimia hyvin ulkona. Jos oleskelet Skånessa, voit löytää sen täältä:
https://sliparebackensfinsnickeri.se/snickerivirke

Kiitos kaikista vinkeistä! Löysin yhden, joka oli Hisingenissä Göteborgissa, ostettu CALEXICO WOOD AB:ltä, noudettu Fredricsonsin puusta. Tarjottu: 1015025171 Mdf 25x2440x1220 V313 Fibrapan vihreä ydin 1 ST 943 kr sis. alv M2 CALEXICO WOOD AB

Mutta tarvitsin paksuuden 22, joten oli vain yksi valtava levy...
f-1015022163 Mdf 22x2440x2100 V313

Peräkärry kuormalavalla ulkorakennuksessa; MDF-levy kuljetettavana. Taustalla puutavaraa hyllyillä.
Se meni hyvin Älvsborgin sillalla vähän kiristyshihnalla ja telineellä

Nyt täytyy palapelin tavoin sahata kaikki, jotta jätettä jää mahdollisimman vähän : )

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.