Vielä yksi huomautus. Jos keskipalkki sijoitetaan ruoteiden alle ilman, että niitä katkaistaan, hyödynnetään materiaali paljon paremmin, mutta tilaa ei ehkä ole riittävästi.
 
Voiko auton ovet avata uuden sarjan pilareilla?
 
J justusandersson sanoi:
Vielä yksi näkökulma. Jos keskisilta sijoitetaan harjapuiden alle katkaisematta niitä, käytetään materiaalia paljon paremmin hyväksi, mutta tilaa ei ehkä ole.
Kyllä, se vähentäisi myös työmäärää huomattavasti, mutta silloin katon korkeus kärsii ja autotilan pysäköintimahdollisuus alenee. Joten sitä vältetään mieluiten, jos mahdollista.
 
johel572 johel572 sanoi:
Voiko auton ovia avata uudella rivillä pylväitä?
Kyllä, parvekkeen keskellä on vielä kaksi pylvästä (valmisteltu yläkerran makuuhuoneen parveketta varten, mutta edellinen omistaja hylkäsi rakennelman). Siellä ei kuitenkaan ole kantolinjaa. Nämä voivat kantaa keskimmäisen kantolinjan.

Huomasin, että olin unohtanut nämä tolpat ja en siksi piirtänyt niitä luonnokseen.
Tässä on päivitetty malli.
Tietokonemalli terassirakenteesta, jossa on vihreät kantavat palkit ja useita pylväitä, osa osista on päivitetty.
 
Ja tietenkin voi pystyttää kaksi tolppaa sinne, missä niitä puuttuu.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.