Aion aloittaa remontin kotona. Kuitutapetti on kiinnitetty masoniittilevyyn ja se on liimattu rankoihin.
Haluaisin päästä eroon "paperiseinien" tunteesta, parantaa vakautta ja äänieristystä.
onko OSB + kipsi ratkaisu? Oli tarpeeksi hauskaa poistaa kuitutapettia, kun otin pojan huoneen, joten siellä voi olla masoniitti.
mutta muut huoneet haluan raikastaa. talo on vuodelta 1971.
Gah! Nuuka rakentaminen Vaneri/osb + kipsi on paras, valitettavasti...
mmm, tuntuu kuin keittiökaapistot kaatuisivat, kun istuu sohvalle toisella puolella seinää.
muuten on todella kunnollista puutavaraa, josta rakennettiin. purin väliseinän, ne 70 rungot olivat kasvaneet erittäin hitaasti. kadun, etten säästänyt niitä.
Yksi kerros kipsilevyä olemassa olevaan seinään on ehdottomasti helpoin.
Mietti sitä, mutta luin että masonit liikkuvat.
Näin jonkun ketjun, jossa neuvotaan voimakkaasti välttämään sitä 8 vuotta myöhemmin sen tekemisen jälkeen.