Hei,

Minulla on varasto, jota edellinen omistaja ei ole hoitanut kovin hyvin. Luulen, että kiireellisin asia korjattavaksi on se lauta, joka on alimpana ja lepää lecaharkkoa vasten, koska se on mädäntynyt rikki. En kuitenkaan oikein tiedä, miten minun tulisi toimia sen vaihtamiseksi. Voinko nostaa rakennuksen tavallisella tunkilla, jota käytetään auton renkaan vaihtamiseen? Miten nostan parhaiten, jotta rakennus/laudat eivät mene rikki?
 
  • Lahoavat puupaneelit varastorakennuksen alaosassa lecaharkon päällä. Maali hilseilee, ja puu on kulunut ja rikki.
  • Harmaan varasto, jonka alaosa on mädäntynyt; edusta puulankkuja. Lecaharkko näkyy rakenteen alla.
  • Vanhan varaston kulma, jossa on mätänemässä oleva lauta, joka nojaa lekaharkkoon. Edessä ruohoa ja kasveja.
  • Harmaa puinen varasto ruohikkoalueella, ovi on osittain lahonnut alhaalta, edustalla vihreitä oksia.
Hei,

Olen juuri samanlaisessa tilanteessa. Näen, että kirjoitit tämän muutama vuosi sitten, miten ratkaisit sen lopulta?
 
ByggahemMicke ByggahemMicke sanoi:
Hei,

Olen samanlaisen dilemman edessä. Näen, että kirjoitit muutama vuosi sitten, miten ratkaisit lopulta asian?
Keskustelun aloittaja oli viimeksi aktiivinen marraskuussa -24, jos vastaus viipyy. 😉
 
  • Tykkään
ByggahemMicke
  • Laddar…
FredrikR FredrikR sanoi:
Aloittaja oli viimeksi aktiivinen marraskuussa -24 jos vastausta kestää. 😉
Epäilen samaa, mutta yrittämisen arvoinen. Ajattelen, että jokin toimenpide olisi pitänyt tehdä tähän mennessä 😅
 
  • Tykkään
FredrikR
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.